Όσοι είναι αυτοί που έχουν παρακολουθήσει την πιο μακροχρόνια και επιτυχημένη κινηματογραφική σειρά ταινιών, σίγουρα γνωρίζουν ότι τρία είναι τα πράγματα που δεν λείπουν ποτέ από μια ταινία James Bond: μια Aston Martin, ένα μαρτίνι και φυσικά ένα κομψό ρολόι.

Όσον αφορά το τελευταίο, στα πρωτότυπα μυθιστορήματα του Ίαν Φλέμινγκ, ο James Bond φορούσε ένα “παλιό ατσάλινο Rolex”, το οποίο ήταν ένα στιβαρό χρηστικό ρολόι που δεν είχε τίποτα το φανταχτερό και ήταν ιδανικό για έναν πράκτορα της MI6. Λέγεται ότι ο Ίαν Φλέμινγκ επέλεξε το συγκεκριμένο ρολόι επειδή φορούσε και ο ίδιος ένα Rolex Explorer I.

Τελικά, στην πρώτη κινηματογραφική ταινία “Dr. No” (1962), το μοντέλο που φιγούραρε στον καρπό του Σον Κόνερι ήταν ένα Rolex Submariner, το οποίο έγινε συνώνυμο με τον James Bond και ακόμα και σήμερα θεωρείται το ρολόι που πρέπει να έχει κάθε σοβαρή συλλογή.

Ωστόσο, αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι κάποια στιγμή μπήκε ο παράγοντας “τοποθέτηση προϊόντος”, και οι εταιρείες παραγωγής γρήγορα συνειδητοποίησαν ότι μπορούσαν να βγάλουν χρήματα τοποθετώντας αναγνωρίσιμα αντικείμενα στις ταινίες που δημιουργούσαν. ‘Έτσι, όσες εταιρείες ήθελαν να έχουν το προνόμιο να εμφανιστεί το προϊόν τους στο franchise έπρεπε να πληρώσουν.

Λέγεται ότι εκείνη την εποχή η Rolex δεν ήταν ο τύπος της εταιρείας που πλήρωνε για τοποθέτηση προϊόντος. Έτσι επενέβη η Omega, και από το 1995 και μετά, όταν ο Πιρς Μπρόσναν ανέλαβε για πρώτη φορά τον ρόλο του πράκτορα 007 στην ταινία “Golden Eye”, οι παραγωγοί θεώρησαν ότι ένα Omega Seamaster είναι πιο κατάλληλο για έναν πρώην αξιωματούχο του Ναυτικού.

Όπως καταλαβαίνετε, ο λόγος της μετάβασης από τη Rolex στην Omega ήταν στην ουσία μόνο ένας: ΤΟ ΧΡΗΜΑ.

Να σημειώσουμε πως στον καρπό του James Bond έχουν φιγουράρει μοντέλα και από άλλες μάρκες (πριν το 1995), όπως η Seiko, η Hamilton και η TAG Heuer.


Διαβάστε επίσης: Το πιο εμβληματικό ρολόι που έχει φορέσει ο James Bond