Η τρίτη γενιά για την επέτειο των 50 χρόνων κυκλοφορίας του V7

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το V7 είναι ένα από τα πιο αγαπημένα και πασίγνωστα μοντέλα της Moto Guzzi. Αυτή η δόξα που απολαμβάνει το μοντέλο παγκοσμίως οφείλεται στην ικανότητά του να παραμένει πιστό στις προσδοκίες του κοινού και στη φήμη της θρυλικής μάρκας Moto Guzzi. Από το 1967 που πωλήθηκαν τα πρώτα κομμάτια στην Ιταλία, το V7 αποτελεί τον πυλώνα της γκάμας προϊόντων και αντιπροσωπεύει την υπεροχή των ιταλικών μοτοσυκλετών, ξεχωρίζοντας με τις δυνατότητες και τον σχεδιασμό του και κατακτώντας ένα άκρως διαφοροποιημένο και ποικιλόμορφο κοινό.

Πενήντα χρόνια μετά, η Moto Guzzi παρουσιάζει την τρίτη πράξη του πρώτου έργου της: V7 III. Η κυκλοφορία αυτής της τόσο διάσημης μοτοσυκλέτας με την πολύ πλούσια κληρονομιά και την τεράστια επιτυχία σε νέα έκδοση είναι μία από τις δυσκολότερες προκλήσεις, δεδομένου ότι το V7, που είναι το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από το 2009, αποτελεί το βασικό μοντέλο της Moto Guzzi και απευθύνεται σε άντρες και γυναίκες, κυρίως σε νέα άτομα που ανυπομονούν να γίνουν οι περήφανοι ιδιοκτήτες μιας από τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες που έχουν κατασκευαστεί στο Mandello del Lario. Όπως στην περίπτωση του V7 II σε σύγκριση με το πρώτο V7, έτσι και το V7 III έχει ανανεωθεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό ώστε να δικαιολογείται η χρήση μεγαλύτερου λατινικού αριθμού, που αποτελεί χαρακτηριστικό των πιο διάσημων και με μακρόχρονη ιστορία μοτοσυκλετών της Moto Guzzi, όπως οι Le Mans και California. Το V7 III είναι το αποτέλεσμα του σύγχρονου πάθους και θάρρους της Moto Guzzi, που αποδεικνύει ότι είναι απόλυτα ικανή να ανανεώσει το κορυφαίο προϊόν της, αφήνοντας αναλλοίωτο τον χαρακτήρα και την αυθεντικότητά του, δύο αξίες προορισμένες να αντέξουν τη φθορά του χρόνου.


Τέσσερις εκδόσεις και απεριόριστες ερμηνείες

Το V7 III διατίθεται στις τρεις γνωστές και δημοφιλείς εκδόσεις, Stone, Special και Racer που προκαλούν πιο έντονους συνειρμούς σε σχέση με τις παλαιότερες γενιές και διαφέρουν περισσότερο μεταξύ τους. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Moto Guzzi, το V7 III διατίθεται και σε «σκοτεινή» έκδοση, η οποία ξεχωρίζει για την total black όψη της. Αυτή η έκδοση είναι το Stone, ενώ υπάρχει και το πιο κλασικό Special, με πολλά επιχρωμιωμένα στοιχεία και με σχεδιασμό που παραπέμπει πιο έντονα στο προηγούμενο μοντέλο. Από την άλλη πλευρά, το Racer αντιπροσωπεύει την επιτυχημένη αθλητική κληρονομιά της Moto Guzzi, η οποία κατέκτησε 15 παγκόσμιους τίτλους και 11 νίκες σε αγώνες Tourist Trophy πριν αποφασίσει να αποσυρθεί από τους αγώνες (το 1957). Η σειρά V7 έχει πλέον επεκταθεί: Η Moto Guzzi αποτίει φόρο τιμής στα πενήντα χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του μοντέλου V7 με την κυκλοφορία του Anniversario, μιας τέταρτης περιορισμένης έκδοσης με μόλις 750 τεμάχια, η οποία διαθέτει ολοκαίνουριες και αποκλειστικές λεπτομέρειες. Το «επτά-πενήντα» που πλασάρει το Mandello έχει αποδειχθεί εξαιρετική βάση για τις εργασίες εξατομίκευσης. Στην πραγματικότητα, ήταν ο πρωταγωνιστής στο Lord of the Bikes, το πρώτο τηλεοπτικό talent show για την εξατομίκευση μοτοσυκλετών, που προβάλλεται στο ιταλικό κανάλι Sky και μετέφερε τη Moto Guzzi στη μικρή οθόνη. Η αρχική σειρά αξεσουάρ της Moto Guzzi, που ήταν ήδη αρκετά πλούσια στο V7 II, διαμορφώθηκε και επεκτάθηκε ακόμα περισσότερο για τις εργασίες, ως συμπληρωματικό μέρος. Κατά συνέπεια, το V7 III αποτελεί εξαιρετική βάση για εργασίες εξατομίκευσης και σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τη δική σας μοναδική και προσαρμοσμένη στα γούστα σας μοτοσυκλέτα, σαν ρούχο που φτιάχτηκε κατά παραγγελία ειδικά για εσάς.

 

V7 III SPECIAL, Κλασσική και κομψή

Πρόκειται για την έκδοση που ενσαρκώνει το πνεύμα του πρωτότυπου μοντέλου περισσότερο από όλα τα μοντέλα V7. Είναι κλασικό και κομψό, με πολυάριθμα επιχρωμιωμένα εξαρτήματα και πολύ φωτεινά σχέδια. Όπως ακριβώς και το διάσημο V750 S3 του 1975, διαθέτει τη χαρακτηριστική χρωματιστή λωρίδα στα πλαϊνά πλαίσια κάτω από τη σέλα που συνοδεύει άψογα τις οριζόντιες λωρίδες του ίδιου χρώματος στο ρεζερβουάρ. Οι ακτινωτοί τροχοί φέρουν στιλβωμένα κανάλια και μαύρα μουαγιέ, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από δύο κυκλικά καντράν και η επιχρωμιωμένη ατσάλινη χειρολαβή για τον συνεπιβάτη περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Το V7 III Special διαθέτει επίσης σέλα με ραφές σε στυλ «παλιάς σχολής», οι οποίες τονίζουν την κλασική και κομψή καταγωγή της. Σε αντίθεση με το Stone και το Racer, το V7 III Special και το Anniversario διαθέτουν διχαλωτά προστατευτικά υποστυλωμάτων αντί για προστατευτικά τεμάχια για τη σκόνη. Οι διαθέσιμοι χρωματικοί συνδυασμοί είναι+B14 επίσης καινούριοι: Μαύρο Nero Inchiostro, Μπλε Blu Zaffiro.

ΤΙΜΗ:9.090 EURO

Share.

Comments are closed.