Το νέο ρολόι της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Breitling δείχνει για άλλη μια φορά την αγάπη της στην Ελλάδα με ένα αποκλειστικό limited edition εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι.

To Superocean Automatic 44 είναι το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Στη δεκαετία του 1960, το νέο άθλημα της αυτόνομης κατάδυσης ήταν στη μόδα. Για τους δύτες, ο συγχρονισμός ήταν το παν και η Breitling θέλησε να τους προσφέρει το πιο ουσιαστικό ρολόι κατάδυσης. Αυτό που δημιούργησε ήταν ένα καντράν με καθαρές γραμμές, ογκώδεις φωτεινούς δείκτες και μια στεφάνη υψηλής αντίθεσης, όλα με στόχο τη μέγιστη αναγνωσιμότητα. Πρακτικό, ναι, αλλά αυτό που αγάπησαν πραγματικά όλοι ήταν η εμφάνιση του.

Το καινούργιο Superocean επαναλαμβάνει τους περίφημους σχεδιαστικούς κώδικες του προκατόχου του, ενώ προσθέτει μοντέρνα χαρακτηριστικά, όπως στεφάνη με κεραμική επένδυση και κάλυψη των δεικτών με Super-LumiNova® που επιτρέπει ακόμα πιο εύκολη αναγνωσιμότητα κάτω από το νερό. Το ρολόι είναι αδιάβροχο στα 300 μέτρα (1000 πόδια), καθώς και ανθεκτικό σε κραδασμούς, άμμο και αλμυρό νερό. Η αδιάβροχη κεραμική στεφάνη του δεν θα φθαρεί ούτε θα ξεθωριάσει ποτέ. Το καλύτερο από όλα; Το Superocean δεν είναι πλέον αυστηρά ένα ρολόι κατάδυσης—σερφάρετε με αυτό, κολυμπήστε μαζί του, επισκεφθείτε το beach bar με αυτό και μετά φορέστε το για δείπνο.

Το Superocean Automatic 44 Greek Limited Edition εξισορροπεί τέλεια τη νοσταλγία της κληρονομιάς του με μια φρέσκια νέα εμφάνιση. Η κυκλοφορία του περιορίζεται σε 250 κομμάτια και είναι διαθέσιμη μέσω των μπουτίκ της Breitling και ενός περιορισμένου δικτύου λιανικής στην Ελλάδα.

Διαθέτει κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι, που συμπληρώνεται όμορφα από τη σκούρα μπλε κεραμική στεφάνη και το λευκό καντράν, χρώματα που παραδοσιακά θυμίζουν Ελλάδα. Το ρολόι έρχεται με μπλε rubber strap και κίνηση από τον μηχανισμό B17. Γυρίστε το ρολόι για να δείτε στην πίσω όψη της κάσας την ειδική εγχάραξη της ελληνικής σημαίας και ακόμα την ένδειξη “One of 250” που αποκαλύπτει τον περιορισμένο αριθμό του ρολογιού.

Η διαφημιστική καμπάνια για το νέο Superocean Automatic 44 Greek Limited Edition έχει όμως και κάτι ακόμα πολύ ξεχωριστό. Έχει πρωταγωνιστή τον Σωτήρη Κοντιζά, ambassador της Breitling και λάτρη του στυλ αλλά και του ελληνικού καλοκαιριού. Με απόλυτα θερινή διάθεση και σε playful ύφος, ο Σωτήρης Κοντιζάς φορά στον καρπό του το νέο limited edition ρολόι της Breitling και ενσαρκώνει όλους τους λόγους για να το κάνει κάποιος δικό του.


Διαβάστε επίσης: Ο οίκος Patek Philippe αποκάλυψε ένα συγκλονιστικό ρολόι για την δημοπρασία Only Watch

Share.

Comments are closed.