Το “διαζύγιο” του Κάνιε Γουέστ με την adidas είναι μεγάλη ευκαιρία για την Nike

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Nike καρπώνεται ήδη τα οφέλη από το “διαζύγιο” του Κάνιε Γουέστ με την adidas τον περασμένο Οκτώβριο, σύμφωνα με αναλυτή του κλάδου.

Στην τελευταία του έκθεση “Just Kickin’ It”, ο ανώτερος αναλυτής έρευνας μετοχών της Wedbush, Tom Nikic, είπε ότι η εύκολη κυριαρχία της Nike στις κυκλοφορίες αθλητικών παπουτσιών τον Φεβρουάριο είναι ένα σημάδι για την τεράστια απώλεια κερδών με την οποία είναι αντιμέτωπη η adidas υπό τον νέο CEO, Bjørn.

Ο Φεβρουάριος είναι ο πρώτος σημαντικός μήνας του έτους για τις κυκλοφορίες αθλητικών παπουτσιών λόγω του NBA All-Star Game, και από την πλευρά της η Nike κυκλοφόρησε 22 πολυαναμενόμενα sneakers, τα οποία πωλούνται επί του παρόντος για υψηλά ποσά στις πλατφόρμες μεταπώλησης StockX και Goat.

“Κοιτάζοντας μπροστά, η Nike θα πρέπει να επωφεληθεί πολύ από την έλλειψη των Adidas Yeezy τον Μάρτιο”, έγραψε ο Nikic, αναφερόμενος σε 11 διαφορετικά στυλ Yeezy που κυκλοφόρησαν το 2022, σε σύγκριση με την μηδενική κυκλοφορία αυτόν τον μήνα.

Η απουσία των Yeezy αφήνει μια τρύπα στην αγορά όσον αφορά τα εμπορεύματα που γίνονται με διασημότητες, κάτι που σύμφωνα με την αναλύτρια της Barclays, Adrienne Yih, θα μπορούσε να αναλάβει η Nike. Η Nike έχει ήδη παρόμοια επιτυχία, ιδιαίτερα με την επωνυμία Jordan, η οποία απέφερε περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα το 2022.

“Αυτό ανοίγει μια σημαντική ευκαιρία για τη Nike, καθώς πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι που αγόρασαν παπούτσια Yeezy τον περασμένο Μάρτιο, είναι πιθανό να στραφούν σε διάφορα στυλ παπουτσιών της μάρκας, όπως τα Jordan, τα Dunk και Air Max”, είπε η Yih.

Η Nike έχει επίσης διπλασιάσει τις σειρές προϊόντων της, όπως τα παπούτσια LeBron 20s και Nike Mercurial, ενώ έχει κερδίσει επίσης το μεγαλύτερο κομμάτι της αναπτυσσόμενης αγοράς της Κίνας. Η Cristina Fernandez του Telsey Advisory Group είπε ότι η Κίνα είναι μια αγορά όπου η Nike έχει ξεπεράσει σημαντικά την adidas.

“Η έλλειψη της μάρκας Yeezy, η οποία στο αποκορύφωμά της απέφερε σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις στην adidas, θα βοηθήσεις και άλλες μάρκες, όπως η Under Armour, η Puma, η New Balance και η Crocs, να αφαιρέσουν μερίδιο της αγοράς από τον γερμανικό κολοσσό”, ανέφερε ο Tom Nikic.


Διαβάστε επίσης: Σε “αναμμένα κάρβουνα” η adidas μετά το διαζύγιο με τον Κάνιε Γουέστ

Share.

Comments are closed.