Ο πιο cool καλλιτέχνης στον κόσμο μόλις σχεδίασε ένα sneaker για τηv Nike

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Με μεγάλες εκθέσεις στο Μουσείο Guggenheim της Νέας Υόρκης, το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης (όπου η Anna Wintour φιλοξενεί το ετήσιο MET γκαλά με καλεσμένους όπως ο Virgil Abloh και η Rihanna) και στο Pompidou Centre του Παρισιού, ο Tom Sachs είναι ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες της Αμερικής.

Του έχει δοθεί μάλιστα το νεύμα από την Miuccia Prada, η οποία παρουσίασε την δουλειά του (με πολλά έργα του να σατιρίζουν τη σύγχρονη εμμονή με τον υπερ-καταναλωτισμό – σκεφτείτε ένα Happy Meal της McDonald με το έμβλημα του οίκου Hermes) στο Fondazione Prada του Μιλάνου. Επιπλέον, είναι ο go-to καλλιτέχνης της αμερικανικής μάρκας Nike.

View this post on Instagram

I just 🧡 the underlying message of Tom Sach’s work. On the picture you see his Hermés Value Meal Big Mac (1995) made cardboard and ink. The subversive design of “Value Meal” attests to Sachs’s skills as a craftsman and to an imagination that overrides the Copyrights and trademark rights held by multinational corporations. Sachs translates the limited and exclusive @hermes brand into a mass product that is dispensed via @mcdonalds by millions on a daily basis while its key markets are constantly expanded. The leather of a cow lends itself to the production of just one Hermès bag, whereas the cow provides meat for about 1,000 burgers. In this post-modern bricolage, Sachs questions the leitmotifs of modernism – production, consumerism, and circulation – by turning its strategies upside down. „I think with some of these fashion brands there is an erasing of culture, there is a loss of identity. It is a little like death, the death of a culture, it’s a loss of a real meaning.“ (Kvaran, Gunnar B., Interview with Tom Sachs, New York, 10 November 2005). #tomsachs #love #message #world #hermes

A post shared by MLVB moods (@mlvbmoods) on

Το καινούγιο sneaker αποτελεί μέρος μιας συνεχιζόμενης συνεργασίας με το εμπορικό σήμα με βάση το Όρεγκον. Η πρώτη συνεργασία ήρθε το 2012 και ήταν μια περιορισμένη έκδοση του NikeCraft Mars Yard, όπου – συνεργαζόμενος με την Nike και την NASA – ο Sachs σχεδίασε ένα παπούτσι που ήταν κατάλληλο για χρήση στον Άρη. Βέβαια, η απογοήτευση του ήταν εμφανής, όταν μετά την δοκιμή του παπουτσιού αποδείχτηκε τελικά ότι δεν ήταν κατάλληλο για χρήση στο διάστημα. Μια έκδοση 2.0 κυκλοφόρησε στην συνέχεια πέρυσι, η οποία είχε ενημερωμένη τεχνολογία και έκανε άμεσες πωλήσεις.

Σε αυτή την δεύτερη συνεργασία,  για το  NikeCraft Over Shoe, ο Sachs πήρε το αρχικό sneaker Mars Yard και του έδωσε ένα φθινοπωρινό update, μέσω προστατευτικών νάυλον φύλλων γύρω από το παπούτσι, προσθέτωντας χοντρούς ιμάντες και πόρπες. Εκτός αυτού, ο Sachs δημιούργησε μια ταινία μικρού μήκους για την κυκλοφορία του παπουτσιού, βασισμένη στη γνωστή μέθοδο του ’10 Bullets’.

Το NikeCraft x Tom Sachs Overshoe θα είναι διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό στις 11 Οκτωβρίου στο DSM London για αγορά στο κατάστημα ή μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης, και θα κοστίζει £390. Η παγκόσμια ημερομηνία κυκλοφορίας για το Tom Sachs Overshoe θα ανακοινωθεί τους επόμενους μήνες.

 

Share.

Comments are closed.