Ο οίκος Burberry αλλάζει και η νέα του εμφάνιση μας έχει ενθουσιάσει

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Την επόμενη εβδομάδα, συγκεκριμένα την Δευτέρα, ο βρετανικός οίκος μόδας Burberry αποκαλύπτει μια εντελώς νέα εμφάνιση στον κόσμο. Πάρτε μια ιδέα του τι θα μας δείξει.

Νωρίτερα φέτος ο Ιταλός σχεδιαστής Riccardo Tisci – αφήνοντας τον παριζιάνικο οίκο Givenchy – ανέλαβε ως ο νέος δημιουργικός διευθυντής του βρετανικού brand Burberry.

Αυτή την Δευτέρα στις 5 μ.μ. – μετά από πολύ μεγάλη προσμονή θα αποκαλυφθεί η πρώτη συλλογή του Tisci για τον οίκο.

Σας παρουσιάζουμε ένα preview του τι να περιμένετε από την πρώτη συνεργασία του Tisci με το brand.

1 | Θα δείτε πολύ μαύρο

Στην περιήγησή μας στο πρόσφατα ανακαινισμένο κατάστημα Regent Street, είδαμε πολλά μαύρα hoodies, μαύρα μπλουζάκια polo, μαύρα και άσπρα loafers (με κρίκους αλυσίδας και λεπτομέρειες απο χαλινάρια αλόγου) και ολόμαυρες trenches.

Αν και αυτά τα κομμάτια αποτελούσαν μέρος της pre-collection του Tisci “επιμελημένης από την ομάδα της Burberry”, -τα οποία δεν αποτελούν μέρος της runway συλλογής του σχεδιαστή- προσφέρουν μια προεπισκόπηση του τι να περιμένουμε.

2 | Την εσωτερική τέχνη στο κατάστημα δεν την λες τακτοποιημένη

Ο βρετανός καλλιτέχνης Graham Hudson δημιούργησε μια τεράστια εγκατάσταση γεμάτη σκαλωσιές στο κέντρο του καταστήματος Burberry στην Regent Street.

Διαθέτει ένα παραδοσιακό στούντιο γλυπτικής στον ένα όροφο, ένα τρισδιάστατο photographic booth στον “εκκλησιαστικό” τελευταίο όροφο και ένα ρομπότ που μπορεί να μετατρέψει τις φωτογραφίες σε γλυπτά (πολλά από τα οποία ήταν διάσπαρτα γύρω από την εγκατάσταση, επικαλυμμένα με έντονο ροζ λάτεξ) – ίσως δούμε κάποια από την εν λόγω τέχνη στο show της Δευτέρας.

“Αυτό το έργο είναι για τη ζωή και το θάνατο. Αλλά το πώς αντιμετωπίζετε το έργο τέχνης έχει να κάνει με τις δικές σας εμπειρίες ζωής”. Είπε ο Hudson. “Κάθε εμπειρία επηρεάζει τις απόψεις, τις αξίες και τη συμπεριφορά μας, από το να διαβάζουμε ένα βιβλίο μέχρι το να καθόμαστε δίπλα σε κάποιον σε ένα λεωφορείο”.

3 | Περιμένετε λογότυπα

Το T-shirt στην πρώτη συλλογή του Tisci και οι polo μπλούζες και τα πουλόβερ στην δεύτερη συλλογή της ομάδας του περιελάμβαναν εκδοχές των διακριτικών του Thomas Burberry και ένα νέο, κομψό λογότυπο Helvetica printed, “Burberry London England” (και αυτό είναι πριν τις «Burberry Kindgom» pool slides, τις κλασικές cross-body τσάντες με το καρώ του Burberry και τα μεγάλα έντονα sneakers).

4 | Πρόκειται για τις 30 αποχρώσεις του μπεζ

Το πρόσφατα ανακαινισμένο κατάστημα του Regent Street χαρακτηρίζεται από μπεζ χαλιά (που κατά πάσα πιθανότητα θα καθαρίζονται στεγνά κάθε βράδυ, για να προλάβουν το επόμενο άνοιγμα του καταστήματος), μπεζ κρεμάστρες, μπεζ δοκιμαστήρια και βεβαίως μπεζ φωτιστικά. Έτσι, εκτός από το μαύρο, θα πρέπει ίσως να περιμένετε πολύ μπεζ (και ίσως λίγο γκρι).

5 | Δεν θα υπάρχει ρομαντισμός

Τα πολυτελή αθλητικά ρούχα είναι συνυφασμένα εδώ και πολλά χρόνια με το όνομα του Riccardo Tisci. Και αν οι πρώην συλλογές του τόσο για τον Givenchy όσο και για τη Nike είναι κάτι που πρέπει να ακολουθήσουμε, δεν πρέπει να εκπλαγούμε αν αυτό είναι που θα κάνουμε και στην επανάληψη του στον Burberry.

Εκεί που ο προκάτοχός του Tisci, Christopher Bailey, είχε να κάνει με τους ήρωες της βρετανικής λογοτεχνίας, τους σταρς του ομίλου Bloomsbury και τα λαμπερά μοτίβα της αντιβασιλείας – η αισθητική του Tisci, αντίθετα, είναι σκληρή, μονοχρωματική και ακριβής.

Μαύρα κοστούμια, έξυπνα κασμιρένια πανωφόρια σε ήσυχες αποχρώσεις και εκλεπτυσμένες εκδοχές του κλασικού trench Burberry (σε μαύρο χρώμα) είναι κάποια απο αυτά που θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε.

Share.

Comments are closed.