Η καμπάνια Diesel Haʉte Couture για το μίσος στο διαδίκτυο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

“Όσο περισσότερο μίσος φοράτε, τόσο λιγότερο σας ενδιαφέρει.”

Η Diesel αξιοποίησε το μίσος που υπάρχει στο διαδίκτυο ξεκινώντας μια εκστρατεία Fall / Winter 2018 που ονομάζεται Haʉte Couture με πρωταγωνιστές τους Gucci Mane, Nicki Minaj, Bria Vinaite, Barbie Ferreira, Bella Thorne και πολλούς άλλους. Η συλλογή περιλαμβάνει προσαρμοσμένα t-shirts, μπλούζες, τζιν μπουφάν, bombers και άλλα αντικείμενα διακοσμημένα με λέξεις μίσους που η ετικέτα έχει λάβει στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια.

Οι stars που συμμετέχουν στην νέα καμπάνια, εμφανίζονται φορώντας προσαρμοσμένα κομμάτια Diesel τα οποία είναι διακοσμημένα με μερικά από τα χειρότερα σχόλια που έχουν λάβει στα προσωπικά τους social media. Το εμπορικό σήμα επεκτείνει αυτό το καλωσόρισμα σε όποιον έχει πέσει θύμα online μίσους να συμμετάσχει, προσκαλώντας τους πελάτες να δημιουργήσουν τα δικά τους προσαρμοσμένα κομμάτια σε επιλεγμένα καταστήματα και να πάρουν το μίσος πίσω.

Πατήστε εδώ για να βρείτε το πλησιέστερο κατάστημά σε εσάς, ώστε και εσείς να μπορέσετε να αξιοποιήσετε και να φορέσετε το μίσος σας. Οι υπηρεσίες προσαρμογής είναι διαθέσιμες μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου από το site της Diesel.

Share.

Comments are closed.