Πριν από δύο χρόνια η Bottega Veneta επέλεξε να μην έχει καμία παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάτι που σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλος της Kering, François-Henri Pinault, έγινε επειδή η μάρκα είχε αποφασίσει “να στηριχθεί πολύ περισσότερο στους πρεσβευτές και τους θαυμαστές της, δίνοντάς τους το υλικό που χρειάζονται για να μιλήσουν για την ίδια μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς να χρειάζεται να το κάνει η ίδια.”

Τώρα, και αφού ο ιταλικός οίκος μόδας είχε πειραματιστεί προηγουμένως με μια ιδιόκτητη εφαρμογή iPhone, στην οποία μοιράζονταν περιεχόμενο μέχρι το ντεμπούτο του δημιουργικού διευθυντή Matthieu Blazy στο τιμόνι του, επέστρεψε αθόρυβα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – όχι στο Instagram, το TikTok ή το Twitter, αλλά τη δημοφιλή κινεζική εφαρμογή Weibo.

© Getty Images / Ideal Image

Στο Weibo η μάρκα δημοσίευσε πολλά teaser βίντεο για την επερχόμενη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023, κερδίζοντας πάνω από 2,5 εκατομμύρια προβολές, 2.200 likes και περισσότερα από 250 σχόλια. Παρόμοια βίντεο κοινοποιήθηκαν στο @newbottega, έναν λογαριασμό θαυμαστών της εταιρείας στο Instagram με περισσότερους από 1,2 εκατομμύρια ακόλουθους.

Η απόφαση της μάρκας να επιστρέψει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικότερα στο Weibo, σηματοδοτεί μια αλλαγή στη στρατηγική της για να αποκτήσει ευρύτερη προβολή στην κινεζική αγορά.

Δεν γνωρίζουμε αν ο οίκος θα ανοίξει ξανά τους λογαριασμούς του στο Instagram, το Twitter ή το TikTok, καθώς έχει ουσιαστικά τοποθετηθεί ως μοντέρνα μυστηριώδης, αλλά, ποτέ μην λες ποτέ.


Διαβάστε επίσης: Φήμες θέλουν τον Κάνιε Γουέστ να επιστρέφει στην adidas