Γιατί δεν θα δεις ποτέ μοτοσικλέτα παρκαρισμένη έξω από ψυχιατρείο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το πάθος είναι παράξενο πράγμα. Μπορείτε να το εξηγήσετε αν προσπαθήσετε πραγματικά, ακόμη και τότε ομως φαίνεται πως κάτι χάνεται στη μετάφραση. Πάρτε για παράδειγμα την αγάπη ενός άντρα για μια όμορφη γυναίκα. Πώς μπορεί να την εξηγήσει; Περιγράφει τη μορφή της; Οχι. Μπορεί να περιγράψει το χαμόγελο της; Μετά βίας. Ακόμα λιγότερο τον ήχο της φωνής της, ή της μυρωδιά της. Ωστόσο αυτά είναι τα πράγματα που του προκαλούν πάθος.

Σήμερα θα σας μιλήσω για το δικό μου πάθος, που δεν είναι άλλο από την οδήγηση μιας “αυθεντικής” μοτοσικλέτας. Με τον όρο “αυθεντική” εννοώ την μοτοσικλέτα που έχει καταφέρει να γίνει θρυλική, καθώς αγαπήθηκε από εκατομμύρια άνδρες παγκοσμιώς και φυσικά παραμένει διαχρονική. Είναι κάτι σαν τη Μέριλιν Μονρόε, που όσα χρόνια και να περάσουν, παραμένει στο μυαλό όλων των ανδρών ως το απόλυτο σύμβολο του σεξ.

Δεν είμαι ειδικός, οπότε μην περιμένετε να διαβάσετε τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλες τέτοιου είδους πληροφορίες. Αυτό που θα διαβάσετε εδώ είναι οι λόγοι για τους οποίους θεωρώ ότι κάθε άντρας πρέπει να οδηγήσει μια μοτοσικλέτα.

Πριν ξεκινήσω, θα ήθελα να σας πω ότι όσοι δεν οδηγούν μοτοσικλέτα, είναι πολύ δύσκολο να καταλάβουν ότι όποιος οδηγεί μοτοσικλέτα είναι επειδή πολύ απλά δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό του να μην οδηγεί μια. Για τους μη-αναβάτες είναι ειναι ένα αρκετά κακό μέσο μεταφοράς, καθώς συνεχώς είσαι εκτεθειμένος στα στοιχεία της φύσης, κουβαλάς μαζί σου τα απολύτως απαραίτητα και τέλος, ο βαθμός επικινδυνότητας είναι μεγάλος.

Χμμμ… Καλά όλα αυτά, ωστόσο αν δεις όλους αυτούς τους “υποτιθέμενους” περιορισμούς από μια άλλη οπτική γωνία, μπορούν να θεωρηθούν και πλεονέκτημα.

Στην σύγχρονη κοινωνία, όπου οι άνθρωποι τρέχουν από το κλιματιστικό του σπιτιού τους, στο κλιματιστικό του αυτοκινήτου τους και από εκεί στο κλιματιστικό του γραφείου τους, η έκθεση στα στοιχεία της φύσης, τελικά δεν ακούγεται και τόσο κακή. Επίσης, όταν η ζωή κάποιου περιβάλλεται από σύζυγο, παιδιά, σκυλιά, μαμά, μπαμπά, πεθερό, πεθερά κ.τ.λ. η περιορισμένη ικανότητα μεταφοράς πραγμάτων και προσώπων, ακούγεται ιδανική! Σκέψου μόνο ότι δεν θα ξανακούσεις τις φράσεις, “Αγάπη μου θα περάσεις να πάρεις τα παιδιά από το σχολείο;”, “Αγάπη μου θα πας τον σκύλο στον κτηνίατρο;” επειδή πολύ απλά “Είσαι με την μοτοσικλέτα”.

Κάθε άντρας οδηγεί μια μοτοσικλέτα για διαφορετικούς λόγους, αν ωστόσο ρωτήσετε εμένα, θα σας έλεγα για τους εξής παρακάτω:

Πάθος: Οτιδήποτε κάνει το αίμα σου να βράζει, αξίζει να το κάνεις. Για τους περισσότερους δεν είναι χόμπι ή ανάγκη, αλλά πάθος.

Ελευθερία: Η οδήγηση μιας μοτοσικλέτας σου δίνει την αίσθηση ελευθερίας. Έχεις πλήρη έλεγχο της στιγμής και δεν σε περιορίζει απολύτως τίποτα. Μπορείς να ταξιδέψεις σε οποιοδήποτε μέρος, με πλήρη ελευθερία. Ακριβώς όπως ένα παιδί που πάντα νιώθει περιορισμένο στο χώρο του, αλλά μόλις καβαλήσει το ποδήλατο του, είναι η στιγμή που σπάει τα “δεσμά” και ένα χαμόγελο χαράζεται στο πρόσωπο του.

Ταχύτητα: Για τους περισσότερους αναβάτες, η ταχύτητα είναι ο λόγος που οδηγούν μια μοτοσικλέτα. Είναι ένα νόμιμο “ναρκωτικό” που μπορεί να σε φτάσει ακόμα και σε κατάσταση νιρβάνας.

Φιλία: Οι δεσμοί της φιλίας είναι βαθύτεροι όταν συνδέονται με μια μοτοσικλέτα. Είτε πρόκειται για μια μικρή πρωινή βόλτα, είτε για ένα μακρύ οδικό ταξίδι, οι κώδικες επικοινωνίας που αναπτύσσονται μεταξύ των αναβατών είναι πολύ ισχυροί.

Αδερφοσύνη: Κατά την διάρκεια των διαδρομών σου θα συναντήσεις πολλούς ωραίους και ακομπλεξάριστους τύπους. Μπορεί ακόμα και να συναντήσεις κάποιον τύπο να σε χαιρετάει χωρίς να σε γνωρίζει, κάτι που δεν κάνουν ποτέ οι οδηγοί των αυτοκινήτων.

Διώχνει το στρες: Έχεις δει ποτέ μοτοσικλέτα παρκαρισμένη έξω από ψυχιατρείο; Η απάντηση προφανώς είναι: Όχι! Και αυτό επειδή η οδήγηση μιας μοτοσικλέτας απομακρύνει όλη την ένταση και το στρες από πάνω σου.

Αρέσουν στις γυναίκες: Δεν χρειάζεται να πω πολλά επί του θέματος, καθώς το αντίθετο φύλο ελκύεται από τους μοτοσικλετιστές. Θυμίσου μόνο, ότι ακόμα και ο Στάθης Ψάλτης στο “Καμικάζι Αγάπη μου”, φαινόταν τελείως διαφορετικός πάνω στην μοτοσικλέτα.

Σχέση αγάπης: Ο μοτοσικλετιστής δεσμεύεται σε μια σόβαρή σχέση με την μοτοσικλέτα του, και πολλές φορές την “βάζει” και πάνω από την σύντροφο του. Πιο πολλές σέλφι θα βγάλει με την μοτοσικλέτα του, παρά με την σύντροφο του. Έτσι, όλες όσες διαβάζετε αυτό το άρθρο, θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε πριν του ζητήσετε να σταματήσει να οδηγεί μια μοτοσικλέτα.

Jacket La Haine, Sotris

Πρόσφατα είχα την χαρά να οδηγήσω όχι μία, αλλά τρεις φανταστικές μοτοσικλέτες, κάθεμια από τις οποίες μου δημιούργησε διαφορετικά συναισθήματα, ωστόσο όλες αντιπροσωπεύουν τον “μύθο της απόδρασης”. Είναι τρία δίτροχα “γλυπτά” τα οποία αποδεικνύουν ότι η μηχανοκίνηση είναι πραγματική τέχνη.

Ducati Scrambler Icon

Ασυμβίβαστη, προσιτή και στιλάτη. Αυτές είναι οι 3 λέξεις που χαρακτηρίζουν την Scrambler Ducati Icon, η οποία είναι κατά την γνώμη μου ο τέλειος συνδυασμός της παράδοσης και της καινοτομίας. Eίναι μια πανέμορφη μοτοσικλέτα, που γεννήθηκε για να γίνει ο “συνεργός σου στο έγκλημα” το Σαββατοκύριακο, καθώς είναι διατεθειμένη να λερωθεί μαζί σου ή να σε περιμένει να τελειώσεις τον espresso σου στο tennis club. Μόλις την καβαλήσεις, σε κυριεύει το αίσθημα της νιότης. Η δύναμη και η ευελιξία της, είναι δύο πτυχές που την κάνουν ιδιαίτερη.

Triumph Bonneville Bobber

Η Bonneville Bobber είναι μια καθαρόαιμη custom classic μοτοσικλέτα, με τεράστια κληρονομιά και μοναδικό στυλ, που μόλις την καβαλήσεις νιώθεις πραγματικά περήφανός. Ο ήχος όπως και η εμφάνιση της, έχουν μοναδικό χαρακτήρα. Η σχέση που θα αποκτήσεις μαζί της, είναι η σχέση αγάπης που αναπτύσσεται μεταξύ ενός ανθρώπου και του αλόγου του.

Kawasaki W800

Βγαλμένη από την δεκαετία του ’60, η W800 είναι μια αυθεντική ρετρό μοτοσικλέτα, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε σχεδιασμό, η οποία ενσωματώνει μοναδικά την αισθητική του παρελθόντος με την τεχνολογία του σήμερα. Είναι μια μοτοσικλέτα που η οδήγηση της σου δίνει το αίσθημα της ελευθερίας αλλά και της ηρεμίας.

Το άρθρο αυτό γράφτηκε με αφορμή το κίνημα “Μοvember”, το οποίο καθιερώθηκε πριν από 16 χρόνια από τρεις Αυστραλούς, και έχει ως σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού για τον αντρικό καρκίνο, την ψυχική υγεία των αντρών και γενικότερα για θέματα που αφορούν την αντρική υγεία.

Λόγω της μεγάλης απήχησης του κινήματος, ο μήνας Νοέμβριος καθιερώθηκε ως ο μήνας των ανδρών και κάθε χρόνο οι άντρες όλων των ηλικιών, σε όλο τον κόσμο, ξυρίζονται την 1η Νοεμβρίου και για τις υπόλοιπες 30 ημέρες αφήνουν μουστάκι. Παράλληλα, όποιος το επιθυμεί συνεισφέρει οικονομικά, για την πρόληψη του ανδρικού καρκίνου.

Το “Movember” έχει τόση μεγάλη σημασία, καθώς είναι μια υπενθύμιση σε όλους τους άντρες να φροντίζουν τους εαυτούς τους και να προσπαθούν να κάνουν πράγματα που τους ευχαριστούν.

Εγώ έκανα το καθήκον μου προς τον εαυτό μου, εσύ τι περιμένεις;

Βασίλης Παπαστάθης


Photographer: Λευτέρης Σιαράπης
Content Manager: Ιωάννα Γιαννιώτη

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τον πολυχώρο αναψυχής “Anima Club” στην Ανάβυσσο και το Ιππικό Κέντρο “Αλέξιππος” στα Καλύβια Θορικού, που μας διέθεσαν τον χώρο για την φωτογράφιση

Anima Club
Λάκκα Αναβύσσου, Ανάβυσσος,
Τηλ. +30 22910 54001
email: info@animaclub.gr
web: www.animaclub.gr

Αλέξιππος Ιππικό Κέντρο
Αμαζόνων 8, πάροδος Λεωφ. Αναβύσσου, 47,2 χλμ.
Καλύβια Θορικού
Τηλ. +30 6932214553, +30 22910 37366
web: www.alexippos.gr

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ρένα Λέκκα, Marketing Manager της Ducati, τον Αντώνη Κορακάκη, Marketing Manager της Triumph Motorcycles Greece και τον Γιάννη Αλεξάκη, Marketing & PR manager της TEOMOTO Α.Ε., για αυτή την απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Share.

Comments are closed.