Μήπως ήρθε η ώρα να ομορφύνετε το ράφι του μπάνιου σας;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δώστε στυλ στο ράφι με τα είδη περιποίησης στο μπάνιο σας με την νέα καλλιτεχνική έκδοση του Acqua di Parma απο τον νεαρό βρετανό εικονογράφο Clym Evernden.

Γνωστός για την τεχνική του γρήγορου πινέλου και τις κομψές απεικονίσεις (πολλές από τις οποίες έχει ανεβάσει ως animation στο Instagram @clymdraws) ο Clym Evernden, ο βρετανός καλλιτέχνης που είναι τόσο αγαπητός από το κοινό της τέχνης όπως και απο μεγάλα brands και επιχειρησεις – έχει δουλέψει με όλους από την Tiffany & Co μέχρι τον Michael Kors και το Fenwick – μόλις συνεργάστηκε με τον 102 ετών ιταλικό οίκο αρωματοποιίας Acqua di Parma (που όποιος έχει καλή μύτη τον λατρεύει) για να δημιουργήσει μια νέα εκδοχή του κλασικού αρώματος Acqua di Parma Colonia για τον οίκο LVMH.

Με όνομα “Colonia Artist Edition line”, κάθε μπουκάλι και κουτί της σειράς σχεδιάστηκε απο τον Evernden,  σκεπτόμενος το τι σημαίνει η Ιταλία γι ‘αυτόν – από πουλιά που πετάνε έως ιταλικά παλάτια και κινούμενες κουρτίνες. Το μαύρο topper του μπουκαλιού διαθέτει επίσης την υπογραφή του καλλιτέχνη.

“Χαίρομαι που εργάζομαι για ένα εμπορικό σήμα όπως το Acqua di Parma. Η Ιταλία είναι ένας από τους αγαπημένους μου προορισμούς και τα αρώματα, το στυλ και η εικόνα της μάρκας μου θυμίζουν το φως και την ατμόσφαιρα των τοπίων που λατρεύω “, δήλωσε  ο Evernden στο δείπνο για τον εορτασμό του λανσαρίσματος, στο The George Club στο Mayfair. “Η Acqua di Parma είναι το όνειρο για μια υποτιμημένη, επανειλημμένη πολυτέλεια που δεν έχει τύψεις και διατυπώσεις, κάτι που βρίσκω πολύ σύγχρονο. Έχει επίσης ενδιαφέρον να ανακαλύψω κάποια κοινά σημεία μεταξύ της δουλειάς μου και του οπτικού κώδικα της μάρκας με την ισχυρή και ξεκάθαρη ταυτότητά της. ”

“Η συνεργασία ήταν γενναία για εμάς. Είναι το πιο πρωτότυπο μπουκάλι που έχουμε – εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια και το κίτρινο κουτί ήδη βρίσκεται στην καρδιά της μάρκας. Τώρα όλοι το αγαπούν, αλλά τότε ήμασταν λίγο φοβισμένοι για να δούμε αν μπορούσαμε πραγματικά να παίξουμε με το κλασικό κεντρικό κομμάτι της μάρκας μας. Θα μπορούσαμε πραγματικά να βρούμε έναν τρόπο να το πειράξουμε, χωρίς να προκαλέσουμε μπέρδεμα; Δεν γνωρίζαμε ποιο θα ήταν το τελικό αποτέλεσμα και όταν είδαμε τα πρώτα σχέδια με το μικρό πουλί και είδαμε την πολυπλοκότητα των γραμμών του Clym Everden, το ερωτευθήκαμε”, δήλωσε η Laura Burdese, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Acqua di Parma . “Η εταιρεία είχε συνεργαστεί με μερικούς Ιταλούς καλλιτέχνες στο παρελθόν, πριν από 10 ή 15 χρόνια, αλλά τώρα η μάρκα είναι ένα παγκόσμιο brand, οπότε θέλαμε πραγματικά να φέρουμε ένα δώρο ιταλικής ψυχής και στυλ σε όλο τον κόσμο και η συνεργασία με τον Everden ήταν ένας τρόπος να το κάνουμε αυτό.”

Share.

Comments are closed.