Όταν ακούτε τη λέξη Porsche, το πρώτο πράγμα που πιθανώς σας έρχεται στο μυαλό είναι η σειρά των σπορ αυτοκινήτων και SUV που έχουν διατηρήσει την πλούσια κληρονομιά της απόδοσης. Πιθανότατα θα σκεφτείτε πρώτα το θρυλικό 911, στη συνέχεια, φυσικά, τα νεότερα μοντέλα της όπως η Panamera ή το Macan.
Ωστόσο, υπάρχουν πολλά περισσότερα για την Porsche από ό, τι τα πολυπόθητα σπορ αυτοκίνητα. Άγνωστο σε πολλούς, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει το δικό της μερίδιο από επιτυχίες σε αγώνες ράλι. Είχε μια ολοκληρωτική νίκη στο Ράλι Ντακάρ το 1986 με τις Porsche 959 και 953. Το πιστεύετε ή όχι, ακόμα και το 911 κέρδισε τη δεκαετία του ’60 και τη δεκαετία του ’70 από τα χέρια των Vic Elford και Björn Waldegard, στο θρυλικό Ράλι Μόντε Κάρλο.
Τώρα, η Porsche σχεδιάζει να επιστρέψει στο ράλι και μπορεί να έχει το τέλειο αυτοκίνητο για αυτό. Με βάση το Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport, το motorsport τμήμα Weissach της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέπτυξε την Porsche Cayman GT4 Clubsport R-GT η οποία συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της κατηγορίας FIA R-GT και θα ξεκινήσει να τρέχει σε αγώνες από το 2020.
Ένα σημαντικό κομμάτι της απόφασης της Porsche να επιστρέψει στο ράλι ήταν η θετική αντίδραση στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου Cayman GT4 Clubsport Rally Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε αθόρυβα το περασμένο έτος.
Ωστόσο, σε αντίθεση με το προηγούμενο πρωτότυπο αυτοκίνητο που βασίστηκε στο Cayman GT4 Clubsport, το μελλοντικό αγωνιστικό αυτοκίνητο θα βασιστεί στο 718 Cayman GT4 Clubsport . Αν και η γερμανική εταιρία δεν ανακοίνωσε με τι κινητήρα εξοπλίζεται το μοντέλο, πιθανότατα θα φορά τον 3,8-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα της 718 Cayman GT4 Clubsport, απόδοσης 425 ίππων με 425 Nm ροπής που συνδυάζεται με 6-τάχυτο PDK κιβώτιο ταχυτήτων.