Αυτό τον μήνα η Maserati γιορτάζει, καθώς είναι η 50η επέτειος του πρώτου Indy Coupe που κατασκευάστηκε ποτέ για πελάτη. Το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στη Μοντένα το 1969, την ώρα που ο υπόλοιπος κόσμος ασχολιόταν με την προσγείωση στη Σελήνη, την οικογένεια Μάνσον και το Γούντστοκ.
Το αυτοκίνητο, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1968 και στην συνέχεια στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 1969, το είχε παραγγείλει ένας πλούσιος Ελβετός χρηματιστής. Η Maserati ανέθεσε στην ιταλική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων, Carrozzeria Vignale, να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο για αυτούς που ήθελαν ένα grand turer το οποίο θα παρείχε υψηλές αποδόσεις και φυσικά θα είχε μοναδικό στυλ.
Το Indy ονομάστηκε προς τιμήν των δύο νικών της Maserati στο Indy 500 και του σχεδιασμού fastback 2 + 2 της Vignale, που συνδυάζει την άνεση, τις επιδόσεις και το πρωτοποριακό στυλ, κερδίζοντας αμέσως τους Ιταλούς λάτρεις των αυτοκινήτων.
Το νέο Indy είχε μεγάλα παράθυρα, τα οποία εξασφάλιζαν εξαιρετική ορατότητα χωρίς τυφλά σημεία, ενώ παράλληλα έδιναν στο αυτοκίνητο μια ιδιαίτερα κομψή γραμμή. Βεβαια, οι κρυφοί προβολείς και το αεροδυναμικά σχεδιασμένο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, βοήθησαν στο να τραβήξει όλα τα βλέμματα.
Το αυτοκίνητο είχε ισχυ 260 ίππους και μέγιστη ταχύτητα 250 km/h, χάρη σε έναν κινητήρα V8 4,2 λίτρων. Αυτός αναβαθμίστηκε στα 4.7 λίτρα το 1970, γεγονός που αύξησε την ισχύ σε 290 ίππους και την μέγιστη ταχύτητα σε 281 km/h.
Το εσωτερικό του Indy ήταν εξίσου εντυπωσιακό, καθώς διέθετε μια όμορφη δερμάτινη ταπετσαρία, ρυθμιζόμενο αγωνιστικό τιμόνι, θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ, ηλεκτρικά παράθυρα, αναδιπλούμενα μπροστινά καθίσματα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και ραδιόφωνο. Από το 1973, το σύστημα κλιματισμού προστέθηκε ως στάνταρ.
Συνολικά, από το 1969 έως το 1975, το εργοστάσιο στην Μοντένα δημιούργησε 1.102 αυτοκίνητα Indy, καθιστώντας το ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα Maserati μέχρι σήμερα.
Για όσους προσπαθούν να μαντέψουν ποιο μοντέλο θα μπορούσε να επαναφέρει η Maserati, αφού αναβίωσε με επιτυχία το Ghibli, θα δίναμε καλές αποδόσεις στο Indy, επειδή εξακολουθεί να δείχνει υπέροχο εδώ και 50 χρόνια.