Ο οίκος RM Sotheby’s επιμελήθηκε μία εκπληκτική συλλογή από πέντε σπάνιες Ferrari – 288 GTO, F40, F50, Enzo και LaFerrari – οι οποίες θα είναι μέρος της επερχόμενης δημοπρασίας DARE TO DREAM COLLECTION.

Η συλλογή “Big Five” αποτελεί ένα αφιέρωμα στην καινοτομία, την σχεδίαση και την μηχανική των Ferrari, ξεκινώντας από το 1984 με την 288 GTO. Αυτό το supercar, το οποίο είναι εξοπλισμένο με έναν ισχυρό V8 twin-turbo κινητήρα, σηματοδότησε την αρχή μιας νέας εποχής για τη Ferrari.

RM Sotheby’s

Ακολουθεί η F40, η οποία παρουσιάστηκε για τον εορτασμό της 40ης επετείου της Ferrari και εξέπληξε τον κόσμο με τη ριζοσπαστική της σχεδίασή και την απαράμιλλη οδηγική εμπειρία που προσέφερε, χάρη στον πανίσχυρο V8 twin-turbo κινητήρα της. Το μοντέλο παρήχθη από το 1987 έως το 1992 στο Μαρανέλλο της Ιταλίας, σε 1.315 αντίτυπα, όλα αποκλειστικά στο χέρι, και κατά τη διάρκεια της παραγωγής της ήταν το ακριβότερο, ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο της Ferrari.

RM Sotheby’s

Στην συνέχεια υπάρχει η F50, η οποία εμφανίστηκε τη δεκαετία του ’90, προσφέροντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 απευθείας από τα οχήματα F1 της Ferrari. Πρόκειται για ένα άκρως συλλεκτικό μοντέλο, με εξαιρετικά υψηλό κύρος, το οποίο προσελκύει αρκετούς οπαδούς και μέλη συλλογών πολυτελών αυτοκινήτων, που το αντιμετωπίζουν ως έναν άξιο διάδοχο και συνεχιστή της F40.

RM Sotheby’s

Τέλος, υπάρχει η Ferrari Enzo, η οποία παρήχθη από το 2002 έως το 2004 και ονομάστηκε έτσι προς τιμήν του ιδρυτή της εταιρείας, αλλά και η LaFerrari, που αποκαλύφθηκε στις 5 Μαρτίου 2013 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ως το ακριβότερο, ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο της φίρμας έως τώρα, ενώ παράλληλα υπήρξε και η πρώτη Ferrari παραγωγής με υβριδικό σύστημα, το οποίο ονομάστηκε KERS.

RM Sotheby’s

RM Sotheby’s

Τα μνημειώδη αυτά οχήματα αναδεικνύουν την απαράμιλλη δέσμευση της Ferrari στην καινοτομία και χρησιμεύουν ως ορόσημα στην εξέλιξη του supercar.

Όσον αφορά τα μοντέλα που επιμελήθηκε ο οίκος Sotheby’s, έχουμε μία 288 GTO του 1985, ένα από τα 272 παραδείγματα που κατασκευάστηκαν, η οποία εκτιμάται πως θα πωληθεί για έως και 4.000.000 δολάρια. Ακολουθεί μία F40 του 1990, που διαθέτει μόλις 1.600 χιλιόμετρα στο χιλιομετρητή και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 3.250.000 δολάρια, και μία Ferrari F50 του 1996, που παραδόθηκε καινούργια μέσω του Garage Francorchamps στο Βέλγιο και ανήκε σε συλλέκτη με έδρα το Μονακό για 13 χρόνια. Με λίγο λιγότερο από 21.000 χιλιόμετρα στο χιλιομετρητή, αυτό το παράδειγμα της F50 εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 4.500.000 δολάρια.

Η Ferrari Enzo που πρόκειται να δημοπρατηθεί, έκανε το ντεμπούτο της μέσω της Ferrari στο Cavallino Classic το 2003 και εκτιμάται ότι θα πωληθεί για έως και 4.250.000 δολάρια. Τέλος, υπάρχει η LaFerrari, ένα μοντέλο του 2015 με μόλις 2.800 χιλιόμετρα στον χιλιομετρητή, η οποία αναμένεται να φτάσει τα 4.250.000 δολάρια.

Ολόκληρη η συλλογή “Big Five” πιθανότατα θα απαιτούσε έως και 20.000.000 δολάρια από μόνο έναν συλλέκτη, κάτι που αν και είναι δυνατό, είναι απίθανο.


Διαβάστε επίσης: 10 απίστευτα vintage coupe αυτοκίνητα που όλοι θα θέλαμε να οδηγήσουμε