Αναβιώνοντας την πλούσια κληρονομιά του δικύλινδρου κινητήρα, η διάσημη βρετανική μάρκα επιστρέφει με δύο εξαιρετικές μεσαίου μεγέθους μοτοσικλέτες.
Αυτές οι δύο όμορφες μοτοσικλέτες ενσωματώνουν την ιστορία της βρετανικής κατασκευής του παρελθόντος, του παρόντος και, ελπίζουμε του μέλλοντος.
Αυτά είναι τα πρώτα νέα μοντέλα μετά απο έξι δεκαετίες από την Royal Enfield: το Interceptor και ο πιο μυϊκός ξάδερφος του, το Continental GT, που έχουν δημιουργηθεί από τη βρετανική μάρκα για να προσφέρουν μια πιο καλαίσθητη και εκλεπτυσμένη εναλλακτική λύση από τα σύγχρονα superbikes.
Η Royal Enfield ιδρύθηκε το 1901 στο Redditch, και είναι η παλαιότερη μάρκα μοτοσικλέτας στον κόσμο που εξακολουθεί να παράγει εως και σήμερα. Οι δύο τροχοί ωστόσο δεν γύριζαν πάντα ομαλά – και το εμπορικό σήμα έχει μια πιο περίπλοκη ιστορία από ό, τι μπορείς να φανταστείς.
Στη δεκαετία του 1950, η εταιρεία συνεργάστηκε με την Madras Motors, με όλη την παραγωγή και την ιδιοκτησία να μετακομίζει τελικά στην Ινδία.
Σήμερα, το εργοστάσιο που εδρεύει στο Chennai παράγει μισό εκατομμύριο μοτοσικλέτες ετησίως. Αυτές οι δύο νέες μοτοσικλέτες σηματοδοτούν μια πολύ ευπρόσδεκτη επιστροφή σε αυτή την ισχυρή, κερδοφόρα εταιρική σχέση Ηνωμένου Βασιλείου και Ινδίας.
Με ανάπτυξη πάνω από πέντε χρόνια, αυτές είναι οι πρώτες μοτοσικλέτες που χρησιμοποίησαν το νέο κέντρο τεχνολογίας της εταιρείας στο Bruntingthorpe του Leicestershire – μόλις 50 μίλια από το αρχικό εργοστάσιο της Redditch.
Οι μοτοσικλέτες τροφοδοτούνται από σύγχρονους παράλληλους κινητήρες 650cc, οι οποίοι είναι ικανοί να παράξουν 47bhp κάνοντας τις το ιδανικό όχημα για να κινείστε με στιλ στην πόλη.
Ανεβείτε στη σέλα και θα είστε στην κορυφή ενός γνήσιου κομματιού της βρετανικής κληρονομιάς – που επέστρεψε πιο δυνατά από ποτε. Αλλά, αν εχετε την φιλοδοξία να αποκτησετε μια από τις νέες μοτοσικλέτες της Royal Enfield στη συλλογή σας, θα πρέπει να περιμένετε λίγο περισσότερο. Δεν θα βγουν στους δρόμους πριν το τέλος της φετινής χρονιάς.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.