Το αγωνιστικό αυτοκίνητο 935 της Porsche ενέπνευσε τους Γερμανούς Ruf και Kremer , να ξεκινήσουν να τροποποιούν τα αυτοκίνητα πελατών με αμάξωμα frontend παρόμοιο με αυτό που κατεκτησε το Le Mans το 1979. Οι αλλαγές που έγιναν στο αυτοκίνητο ήταν κυρίως στο μπροστινό μέρος όπου οι παραδοσιακοί προβολείς φώτων της 911 αντικαταστάθηκαν με κεκλιμένα φτερά και αναδυόμενο φωτισμό. Το 1981, η Porsche άρχισε να προσφέρει ένα εργοστάσιακό-προαιρετικό μπροστινό μέρος “Flachbau” για το 930 – οπου ηταν και ο κωδικός ονομασίας για το 911 Turbo. Μόνο 948 κατασκευάστηκαν κατά τη διάρκεια της οκταετούς περιόδου παραγωγής. Με το πιο αεροδυναμικό αμάξωμα, η 930 Slantnose ήταν ταχύτερο στα 0-100 και μπορούσε να φτάσει μια μέγιστη ταχύτητα πάνω από 273 Km/h. Αυτή λοιπόν η Porsche 930 του 1987 είναι άψογη μέσα και έξω, ενώ βρίσκεται σχεδόν στην εντελώς αρχική της κατάσταση.

Όπως είναι η αγορά αυτή την στιγμή για τις κλασικές Porsche και την σπανιότητα του εργοστασιακού αμαξώματος, αναμένεται ότι θα συγκεντρώσει σίγουρα μεγάλο ποσο όταν θα διασχίσει τα μπλοκ δημοπρασιών.

Περισσότερες πληροφορίες για την δημοπρασία εδώ.