Μεταξύ των πρώτων Ghiblis που παράχθηκαν, αυτό το συγκεκριμένο παράδειγμα φέρει το σασί no. 004 και κατασκευάστηκε από την Maserati τον Μάρτιο του 1967. Τελειωμένο σε χρώμα Rosso Rubino με ένα λευκό δερμάτινο εσωτερικό και εξοπλισμένο με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, κατασκευάστηκε πάνω στην ώρα για να προβληθεί στο περίπτερο της Maserati στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1967. Ενώ η Maserati Ghibli εισήχθη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1966, αυτή αναμφισβήτητα θα ήταν η πρώτη Ghibli που τράβηξε τόσο έντονα το ενδιαφέρον του κοινού και σίγουρα βοήθησε να αυξηθεί η δημοτικότητα του μοντέλου. Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο είναι ότι μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα ελαφρώς διαφορετικό σχεδιασμό στο καπό του πορτμπαγκάζ, το οποίο είναι ενδεικτικό της πρώιμης παραγωγής των Ghibli coupes.
Μετά την εμφάνισή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το σασί no. 004 παρέμεινε στην Ελβετία και πωλήθηκε καινούργιο σε ιδιοκτήτη απο το Chiasso. Δυστυχώς, σε κάποιο σημείο της πρώιμης ζωής του, υπέστη βλάβη από πυρκαγιά και λέγεται ότι πωλήθηκε με βλάβη από πυρκαγιά στον Max Saxer απο το Hinwil, επίσης στην Ελβετία, τον Φεβρουάριο του 1975. Το αυτοκίνητο ξαναβάφτηκε σε πράσινο χρώμα και επανατοποθετήθηκε μαύρο δερμάτινο εσωτερικό. Η Ghibli θα παραμείνει στην οικογένεια Saxer για τα επόμενα 38 χρόνια, περνώντας από τον κ. Saxer στο γιο του, ο οποίος επίσης ονομαζόταν Max.
Ο επόμενος και τελευταίος ιδιοκτήτης αγόρασε το αυτοκίνητο από την οικογένεια Saxer τον Οκτώβριο του 2013 και του έκανε πλήρες service πριν από τη μεταφορά του στη Γερμανία, όπου προστέθηκε ως το βασικό αυτοκίνητο σε ενδιαφέρουσα συλλογή απο Maserati. Μετά την αγορά του το αυτοκίνητο δεν οδηγήθηκε και πιθανώς θα χρειαστεί μια επανεκκίνηση αν είναι να επιστρέψει πίσω στο οδικό δίκτυο. Η ανάθεση μιας αποκατάστασης η οποία θα επαναφέρει τα χρώματα που είχε το αυτοκίνητο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1967, θα προσφέρει σίγουρα πολλές ευκαιρίες να παρουσιαστεί το αυτοκίνητο σε concours events σε όλο τον κόσμο.
Χωρίς αμφιβολία η πιο σπουδαία Maserati της εποχής της, η Ghibli αποδείχθηκε ένα εξαιρετικό grand touring αυτοκίνητο και μπορούσε εύκολα να σταθεί απέναντι στην Ferrari 365 GTB / 4 Daytona Berlinetta. Από τα 1.149 παραγόμενα παραδείγματα, αυτό είναι ίσως ένα από τα πιο επιθυμητά, επωφελούμενο από την ιστορία του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, καθώς και το ότι βρισκόταν στην ίδια οικογένεια για σχεδόν 40 χρόνια. Θα ήταν μια συναρπαστική προσθήκη σε οποιαδήποτε συλλογή Maserati παγκοσμίως.
Το αυτοκίνητο προσφέρεται μέσω του οίκου RM Sotheby’s στο Essen event, στις 11 – 12 Απριλίου 2019.
Εκτιμώμενη τιμή: €180.000 – €250.000