Η πλήρης αναπαλαίωση της Lamborghini Miura και το θεικό αποτέλεσμα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόκειται για το αυτοκίνητο με αριθμό σασί #3781 και μια Miura SV που πήραν οι ειδικοί της Polo Storico και μετά από μία πλήρη αναπαλαίωση την μετέτρεψαν σε μια SVR. Αρχικά το αυτοκίνητο ως Miura S ήταν πράσινο με μαύρο εσωτερικό και είχε παραδοθεί στις 30 Νοεμβρίου του 1968 σε ένα dealer της Lamborghini στο Τορίνο. Μέσα σε μόλις λίγα χρόνια αυτή η Miura άλλαξε οκτώ φορές χέρια και το 1974 αγοράστηκε από τον Γερμανό Heinz Straber. O οποίος ζήτησε από το εργοστάσιο στην Sant’ Agata να μετατρέψουν την Miura του σε μία SVR. Όπως αυτή που είχε δημιουργήσει ο Miura Jota και είχε εξελίξει ο θρυλικός δοκιμαστής Bob Wallace.

Η αναβάθμιση διήρκησε συνολικά 18 μήνες και όταν ολοκληρώθηκε ο Straber αποφάσισε για κάποιο άγνωστο λόγο να πουλήσει την Miura SVR στον Hiromitsu Ito από την Ιαπωνία. Το εν λόγω αυτοκίνητο ήταν αυτό που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το κόμικ Circuit Wolf και κυκλοφόρησε και ως μοντέλο υπό κλίμακα από την εταιρία Kyosho. Πρόσφατα η Lamborghini ανακοίνωσε πως αποκατέστησε πλήρως την μια και μοναδική Miura SVR που υπάρχει και μετά από 19 μήνες εργασιών.

Ο Paolo Gabrielli, επικεφαλής στο After Sales τμήμα της Lamborghini και διευθυντής του Polo Storico δήλωσε: «Η πλήρης αποκατάσταση χρειάστηκε 19 μήνες και απαιτούσε μια διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο που κανονικά δουλεύουμε. Το αρχικό φύλλο παραγωγής δεν βοήθησε πάρα πολύ, καθώς βασίσαμε κυρίως στις προδιαγραφές των τροποποιήσεων του 1974. Η πρόκληση για την ομάδα Polo Storico ήταν ακόμα πιο δύσκολη καθώς το αυτοκίνητο έφτασε στο Sant’Agata σε κομμάτια, αν και τα μέρη ήταν όλα εκεί και με σημαντικές τροποποιήσεις. Οι μοναδικές παραλλαγές των αρχικών προδιαγραφών ήταν η προσθήκη ζώνης ασφαλείας 4 σημείων, καθισμάτων με καλύτερη στήριξη και αφαιρούμενου κλωβού ασφαλείας. Αυτά ζητήθηκαν ρητά από τον πελάτη και αποσκοπούν στη βελτίωση της ασφάλειας στην διάρκεια των αγωνιστικών επιδείξεων του αυτοκινήτου».

Share.

Comments are closed.