Η πιο cool Aston Martin DB5 που έχει φτιαχτεί ποτέ μπορεί να γίνει δική σας, αρκεί να έχετε πάνω από 2 εκατ. ευρώ στον τραπεζικό σας λογαριασμό!

Μιλάμε για την Aston Martin DB5 από τη συναρπαστική εναρκτήρια σκηνή στην τελευταία ταινία του franchise James Bond, “No Time To Die”, η οποία θα αποτελεί ένα από τα αντικείμενα που θα δημοπρατηθούν από τον βρετανικό οίκο Christie’s.

Ο οίκος δημοπρασιών συνεργάστηκε με την Eon Productions (την εταιρεία παραγωγής πίσω από τις ταινίες Bond) για την διοργάνωση της δημοπρασίας “Sixty Years of James Bond”, η οποία θα γιορτάζει την 60ή επέτειο του εμβληματικού franchise και θα περιλαμβάνει 60 αναμνηστικά από τις 25 ταινίες James Bond.

Τα 60 αναμνηστικά θα διατεθούν μέσω μίας ζωντανής και μίας διαδικτυακής δημοπρασίας αυτό το φθινόπωρο, και εκτός από το Omega Seamaster Diver 300M Co-Axial Master Chronometer 007 Edition που σας παρουσιάσαμε εδώ, θα υπάρχουν και άλλα “καλούδια” που συνδέονται με τον πράκτορα 007, όπως το σμόκιν του Τίμοθυ Ντάλτον από το “License To Kill” και ένα σενάριο του “Casino Royale” υπογεγραμμένο από τους ηθοποιούς, τους παραγωγούς και τους σεναριογράφους.

Όσον αφορά την ασημένια DB5, είναι μία από τις 8 Aston Martin που κατασκευάστηκαν ειδικά για τον James Bond και, μέχρι σήμερα, το μοναδικό αυτοκίνητο που έχει βγει προς πώληση. Δημιουργήθηκε χειροποίητα από το τμήμα Special Projects της Aston Martin για το “No Time To Die” και είναι το highlight της δημοπρασίας σύμφωνα με τον οίκο Christie’s.

Εξοπλισμένη με όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις, η Aston Martin DB5 αναμένεται να πωληθεί από 1.500.000 – 2.000.000 λίρες (1.800.000 – 2.400.000 ευρώ). Στην ίδια ταινία ο Ντάνιελ Κρεγκ οδηγούσε μια Aston Martin V8 του 1981 και μια ειδική έκδοση Aston Martin DBS Superleggera.

Τα έσοδα από την πώληση του αυτοκινήτου θα δοθούν για την ενίσχυση των φιλανθρωπικών οργανώσεων Prince’s Trust και Prince of Wales’s Charitable Fund, που βοηθούν παλαιότερα και σημερινά μέλη των υπηρεσιών πληροφοριών και των υπηρεσιών ασφαλείας.


Διαβάστε επίσης: Η σπάνια Porsche που οδηγούσε “κρυφά” ο Μίκαελ Σουμάχερ