Σήμερα οι λέξεις «Tour de France» συνδέονται συνήθως με τον κορυφαίο αγώνα ποδηλασίας στον κόσμο. Αλλά από το 1899 έως το 1986 ήταν και ένας αγώνας αυτοκινήτων, ο οποίος, όπως και ο αντίστοιχος ποδηλασίας, λάμβανε χώρα αρκετές μέρες και σε μια ευρεία γκάμα συνθηκών.

Οι αγώνες περιελάμβαναν κυκλικές διαδρομές, ανάβαση σε λόφους και αγώνες ταχύτητας οι οποίοι απαιτούσαν ένα πολύ καλά στρογγυλεμένο αυτοκίνητο, με την Ferrari να σχεδιάζει ένα αυτοκίνητο τόσο ιδανικό για αυτές τις συνθήκες, ώστε όχι μόνο να κυριαρχεί στον διαγωνισμο κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1950 – αλλά κέρδισε το ψευδώνυμο του ίδιου του αγώνα.

Η Ferrari 250 GT “Tour de France” Berlinetta κατασκευάστηκε σε 72 μόνο κομμάτια, τα οποία βραβεύονται σήμερα από τους συλλέκτες για το έξοχο ελαφρύ αμάξωμα τους, τους προηγμένους αγωνιστικούς μηχανισμούς και την αναμφισβήτητη σημασία στην ιστορία αγώνων της Ferrari.

Η Berlinetta ήταν έτοιμη για αγωνιστική χρήση με ασυνήθιστα χαρακτηριστικά από τον ανταγωνισμό, όπως κάθισμα επιβατών τύπου rally με ρυθμιζόμενο ύψος και προσκέφαλο, συρόμενα παράθυρα Perspex, γυμνά εσωτερικά πάνελ πόρτας με απελευθερώσεις καλωδίων έλξης και αεραγωγούς ψύξης καμπίνας.