Μεταξύ των αυτοκινήτων, υπάρχουν ελάχιστα τα οποία θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως αληθινά Άγια Δισκοπότηρα. Οι Ferrari 250 GTO, οι Jaguars της δεκαετίας του ’50, οι Aston Martins με το αγωνιστικό τους παρελθόν και οι πρώτες Rolls-Royces είναι μερικά παραδείγματα.
Ωστόσο, λίγα αυτοκίνητα μπορούν να ανταγωνιστούν αυτή την Bugatti Type 57SC Atalante. Βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη της Type 57 είχε παίξει ο γιος του Ettore Bugatti, με την Type 57 να κάνει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου το 1935. Μόνο 48 Type 57S κατασκευάστηκαν (το αμάξωμα είχε χαμηλώσει σημαντικά), και μόνο 17 είχαν το αμάξωμα Atalante (2-πορτο coupé) που βλέπουμε στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αυτή η Atalante, είναι η πρώτη από τις τέσσερις που κατασκευάστηκαν με το σχέδιο “low-headlight” που εμφανίστηκε στο πρωτότυπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1937.
Ο κινητήρας twin-cam straight-eight είναι ένας προηγμένος σχεδιασμός βασισμένος στην Type 49 και μεταφέρθηκε στην Type 57SC με έναν σωστό υπερτροφοδότη. Με ένα πλήρως τεκμηριωμένο ιστορικό έως και σήμερα, και διατηρώντας πολλά από τα αρχικά της μέρη, αυτή η Type 57 είναι ένα πολύτιμο κομμάτι της πρώιμης ιστορίας του αυτοκινήτου.