10 απίστευτα vintage coupe αυτοκίνητα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πολλοί από εσάς θα θέλατε να οδηγήσετε ένα από τα παρακάτω vintage coupe αυτοκίνητα.

Όταν μιλάμε για cool αυτοκίνητα, υπάρχει μόνο μία φράση, vintage coupe. Εάν είστε ο τύπος που του αρέσει να ταξιδεύει με λίγες αποσκευές (γρήγορα και με στυλ), το coupe είναι το αυτοκίνητο για εσάς. Προσπαθήσαμε να περιορίσουμε σε μια λίστα, 10 από τα καλύτερα vintage coupe αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ, και ιδού το αποτέλεσμα…

1961 Jaguar E-Type

Θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε και να κλείσουμε την λίστα με αυτό το αυτοκίνητο. Η Jaguar E-Type θεωρείται ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα στον κόσμο. Σχεδιασμένο πρωτίστως από τους Malcolm Sayer και Sir William Lyons, το coupe προκάλεσε μεγάλη αίσθηση όταν αποκαλύφθηκε το 1961 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ο θανατηφόρος συνδυασμός της όμορφης εμφάνισης, της εντυπωσιακής απόδοσης και της λογικής τιμολόγησης, επαναπροσδιόρισε το μοντέρνο σπορ αυτοκίνητο.

1955 Maserati A6G/54

Το πρώτο αληθινό αυτοκίνητο παραγωγής της Maserati ήταν η σειρά A6, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό το 1947, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η παραγωγή του μοντέλου A6G / 54s ξεκίνησε το 1954 και διήρκησε έως το 1956, με μόνο 60 παραδείγματα να έχουν κατασκευαστεί συνολικά.

1959 BMW 503 Coupé

Το 503, είναι αξιοσημείωτο ότι είναι το πρώτο μεταπολεμικό vintage coupe της BMW. Εμφανίστηκε το 1955 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και ήταν μια λαμπρή επιστροφή στην αγωνιστική κληρονομιά της BMW. Το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με έναν οκτακύλινδρο κινητήρα 3.2 λίτρων ο οποίος απέδιδε 140 ίππους και διέθετε πολυτελή χαρακτηριστικά όπως ηλεκτρικά παράθυρα και δερμάτινη ταπετσαρία. Δυστυχώς, το 503 κόστισε περίπου το διπλάσιο της προβλεπόμενης τιμής του και δεν μπόρεσε να ανακτήσει το κόστος του. Περίπου 400 παραδείγματα κατασκευάστηκαν, κατά τη διάρκεια της τριετούς περιόδου παραγωγής του αυτοκινήτου.

1962 Ferrari 400 Superamerica

Η σειρά Ferrari America διέθετε κορυφαία μοντέλα Ferrari που κατασκευάστηκαν την δεκαετία του 1950 και του 1960. Δύο αυτοκίνητα της σειράς, το 400 και το 410, ονομάστηκαν Superamerica.Το 1955 κυκλοφόρησε το 410 Superamerica και τέσσερα χρόνια αργότερα το 400 Superamerica. Διαθέσιμο ως coupe, spyder ή καμπριολέ, με custom αμάξωμα Pininfarina, το 400 Superamerica είχε μικρότερο κινητήρα αλλά εξίσου μεγάλη ισχύ με τον προκάτοχό του. Μία από τις πρώτες 400 Superamerica’s που κατασκευάστηκαν, ήταν ειδική έκδοση για τον Gianni Agnelli.

1938 Bugatti 57SC Atlantic

Συνολικά 710 παραδείγματα της Bugatti type 57 κατασκευαστηκαν από το 1934 έως το 1940. Μεταξύ αυτών ήταν η Bugatti Type 57SC Atlantic, ένα από τα πιο δαπανηρά αυτοκίνητα Bugatti που κατασκευάστηκαν ποτέ. Στην πραγματικότητα, ορισμένοι λένε ότι το Atlantic 57SC ήταν το πρώτο supercar στον κόσμο. Με την εντυπωσιακή της εμφάνιση, τον ισχυρό κινητήρα και την ελαφριά κατασκευή, η Bugatti 57SC Atlantic είναι ένα από τα πιο ιστορικά αυτοκίνητα. Μόνο τέσσερα κατασκευάστηκαν ποτέ και μόνο δύο – ένα εκ των οποίων ανήκει στον Ralph Lauren – εξακολουθούν να επιβιώνουν.

1963 Corvette Stingray C2

Κατά τη διάρκεια της σύντομης παραγωγής του, το Stingray C2  έλαβε, σχεδόν παγκοσμίως, θετικά σχόλια για τον χειρισμό, την οδική πρόσφυση και την τεράστια ισχύ του. Η πρώτη έκδοση του αυτοκινήτου κυκλοφόρησε το 1963 και ήταν γνωστή για το χαρακτηριστικό σφηνοειδές σώμα και το διαιρεμένο πίσω παράθυρο. Πολλά από αυτά τα χαρακτηριστικά απορρίφθηκαν, και δεν χρησιμοποιήθηκαν στις επόμενες γενιές αυτοκινήτων της Corvette.

1963 Aston Martin DB5

Σας αρέσει το James Bond στυλ; Τότε η Aston Martin DB5 του 1963 είναι η απάντηση. Ονομάστηκε προς τιμήν του David Brown (επικεφαλή της Aston Martin από το 1947-1972), και είναι το πιο αναγνωρίσιμο αυτοκίνητο  του πράκτορα 007. Η DB5 έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με την προκάτοχό της DB4, ωστόσο έγιναν κάποιες σημαντικές αναβαθμίσεις. Ο κινητήρας από αλουμίνιο διευρύνθηκε από 3,7 λίτρα σε 4,0 λίτρα και προστέθηκε μια νέα μετάδοση πέντε ταχυτήτων ZF και τρία καρμπυρατέρ SU. Ο βασικός εξοπλισμός της DB5, περιλαμβάνει καθίσματα με κλίση, ηλεκτρικά παράθυρα, δεξαμενές διπλού καυσίμου, δερμάτινη εσωτερική επένδυση ακόμη και πυροσβεστήρα.

1958 Mercedes-Benz 220S

Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η Mercedes-Benz εισήγαγε μια ολοκαίνουργια σειρά επιβατικών οχημάτων. Μεταξύ αυτών των αυτοκινήτων (γνωστά με το ψευδώνυμο “Ponton”), ήταν η Mercedes-Benz 220S. Ξεκίνησε το 1956 και ήταν σχεδόν ίδια με την προκάτοχο της 220A, αλλά περιελάμβανε μια αναβαθμισμένη έκδοση κινητήρα. Η 220S θεωρείται το πρώτο E-Class, αν και η ίδια η Mercedes-Benz δεν υιοθέτησε αυτό το όνομα για τη μεσαία γραμμή της, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’80.

1966 Lamborghini Miura

Λίγα αυτοκίνητα είχαν τον αντίκτυπο που είχε η Lamborghini Miura. Κατασκευασμένη από το 1966 έως το 1973, η Miura ήταν το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής που κυκλοφόρησε εκείνη την εποχή. Η Miura έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1966, αφήνοντας έκπληκτο το ακροατήριο, και συνέχισε να κατασκευάζεται μέχρι να αντικατασταθεί από το Countach το 1974.

1963 Porsche 911

Το πιστεύετε ή όχι, η Porsche 911, ήταν το δεύτερο ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων με έδρα τη Στουτγάρδη – αλλά αποδείχτηκε το πιο σημαντικό. Είναι ένα από τα παλαιότερα sport coupe που βρίσκονται ακόμη στην παραγωγή και έχει κατακτήσει την πέμπτη θέση σε ψηφορορία για τα καλύτερα αυτοκίνητα του αιώνα.

Share.

Comments are closed.