Ο ελβετικός οίκος υψηλής ωρολογοποιίας Hublot, ο οποίος είναι γνωστός για το γεγονός ότι πρεσβεύει το fusion, δηλαδή το συνταίριασμα φαινομενικά παράταιρων υλικών, συνεργάστηκε ακόμα μια φορά με τον πολυτελή οίκο Berluti, τα υποδήματα του οποίου θεωρούνται έργα τέχνης, κατάλληλα μόνο για ειδήμονες και δανδήδες.

Οι δύο οίκοι συνεργάστηκαν για πρώτη φορά πριν από τέσσερα χρόνια, δημιουργώντας ένα ρολόι με δερμάτινο καντράν, το οποίο έγινε αμέσως μεγάλη επιτυχία και ήταν λόγος που είδαμε και άλλες αντίστοιχες συνεργασίες. Τώρα, η συνεργασία συνεχίζεται με το Hublot Big Bang Unico Berluti Cold Brown, ένα ρολόι που έχει λάβει μια ειδική επεξεργασία με δέρμα και περιορίζεται σε 100 τεμάχια.

Τόσο το καντράν όσο και η στεφάνη του ρολογιού με διάμετρο 45 mm, έχουν καλυφθεί με το δέρμα Venezia της Berluti, του οποίου η πατίνα είναι αποτέλεσμα συνεχούς έρευνας. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Berluti, Kris Van Assche, επέλεξε να δώσει σε αυτό το δέρμα μια συγκεκριμένη πατίνα που ονομάζεται Cold Brown, για να τονίσει τις χρωματικές παραλλαγές του καφέ που είναι μοναδικές σε κάθε ρολόι.

Στο καντράν το δέρμα διαθέτει ανάγλυφους αριθμούς και έχει τοποθετηθεί ανάμεσα σε γυάλινες πλάκες από ζαφείρι, για να διατηρήσει το φινίρισμα που είχε όταν έφυγε από το εργαστήριο. Το ίδιο δέρμα εφαρμόστηκε στη στεφάνη, πάνω στο κεραμικό της οποίας τοποθετήθηκε ένας δερμάτινος δακτύλιος πάχους 1 mm. Η στεφάνη θα συνεχίσει να αναπτύσσει μια πατίνα με την πάροδο του χρόνου, όπως και το λουράκι, το οποίο είναι ένα μείγμα από δέρμα και καουτσούκ.

Στο εσωτερικό του Big Bang Unico Berluti Cold Brown χτυπάει ο Hublot Unico calibre MHUB1242, ένας αυτόματος χρονογράφος flyback που προσφέρει 72 ώρες απόθεμα ισχύος. Το ρολόι έχει αντοχή στο νερό στα 100 μέτρα και αυτή την στιγμή είναι διαθέσιμο στην επίσημη ιστοσελίδα της Hublot εδώ στην τιμή των 25.900 ευρώ.

Μιλώντας για τον ρόλο των ρολογιών την σημερινή εποχή, ο Kris Van Assche είπε πως:” Αντανακλούν σίγουρα την προσωπικότητα ενός άντρα. Θυμάμαι το περασμένο καλοκαίρι παρατήρησα ότι οι περισσότεροι άντρες φορούσαν το ρολόι τους στην παραλία. Εκτός από το μαγιό τους, το ρολόι τους ήταν αυτό που τους διαφοροποιούσε. Αντανακλούσε την προσωπικότητα τους. Όπως τα περισσότερα είδη πολυτελείας, τα ρολόγια δεν είναι μια βασική ανάγκη, αλλά μπορούν ακόμα να κάνουν μεγάλη διαφορά!”


Διαβάστε επίσης: Ένα στιβαρό καταδυτικό ρολόι TAG Heuer που δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο