Η δημοφιλής ιστοσελίδα μεταπώλησης πολυτελών προϊόντων, The RealReal, η οποία είναι ένας από τους μεγαλύτερους “παίκτες” στην συγκεκριμένη αγορά, μόλις κυκλοφόρησε μια έκθεση που απεικονίζει τις τάσεις αγοράς για το 2020. Όσον αφορά τα προιδιόκτητα και συλλεκτικά ρολόγια από πολυτελείς οίκους ωρολογοποιίας, ο νικητής δεν ήταν άλλος από την Rolex.

To Robb Report αναφέρει πως αυτό που έκανε η Rolex το 2020 ήταν μόνο να ενισχύσει παρεταίρω την θέση της, καθώς τα ρολόγια της αγοράζονταν πολύ πιο γρήγορα απ’ότι έναν χρόνο πριν, σημειώνοντας επίσης ότι μερικά μοντέλα της Rolex είχα μεγαλύτερη απείχιση στο κοινό από άλλα, όπως το GMT-Master II “Batman”.

Σύμφωνα με την έκθεση, το GMT-Master II “Batman” πουλήθηκε έως και 170% πάνω από την τιμή λιανικής του το 2020. Συναρπαστικό είναι επίσης το γεγονός ότι τα προιδιόκτητα μοντέλα Rolex Explores σημείωσαν μια αύξηση της τάξης του 15%, ενώ τα Rolex που είναι διακοσμημένα με διαμάντια είδαν μια αύξηση 44% το τελευταίο τρίμηνου του περασμένου έτους.

Τα καλά νέα δεν αφορούσαν μόνο την Rolex, καθώς η έκθεση έδειξε ότι και άλλες μάρκες έκαναν μεγαλύτερες πωλήσεις από έτος σε έτος, όπως η Franck Muller, η οποία σημείωσε άνοδο κατά 63%. Το Audemars Piguet Royal Oak είχε τη μεγαλύτερη αύξηση στην αξία μεταπώλησης με 24%, ενώ η Panerai, η αγαπημένη μάρκα του Σιλβέστερ Σταλόνε, ήταν από τις μάρκες που είχαν τις πιο γρήγορες πωλήσεις.

Σύμφωνα με την The RealReal, η πανδημία, παρά το γεγονός ότι επηρέασε τις οικονομίες παγκοσμίως, δεν έκανε τους ανθρώπους τσιγκούνηδες και μάλιστα τους ενέπνευσε να κάνουν “ασφαλέστερες επενδύσεις”, και αυτός είναι ο λόγος που οι πωλήσεις “αντικειμένων υψηλής αξίας, σε πολλές κατηγορίες, ξεπέρασαν εκείνες της χαμηλής αξίας.”

Όπως καταλαβαίνετε, η αγορά ενός ρολογιού από πολυτελείς μάρκες ωρολογοποιίας, όπως η Rolex, δεν είναι απλά ένα χόμπι, αλλά μια έξυπνη και ασφαλής επένδυση.


Διαβάστε επίσης: 4 απίστευτα και προσιτά ρολόγια με έμπνευση το Τσερνόμπιλ από την Radia