Το 9ο ράλι κλασικών αυτοκινήτων του Le Mans ολοκληρώθηκε με επιτυχία και είχε και φέτος ως βασικό χορηγό και χρονομέτρη την ελβετική ωρολογοποιία Richard Mille. H φετινή διοργάνωση του ράλι-αντίκα Le Mans Classic έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε συμμετοχές και σε επισκέπτες. Στις τρεις ημέρες που διήρκεσε το ράλι, στο θρυλικό σιρκουί της Σαρτ, οι διοργανωτές και ο βασικός εταίρος τους, η Richard Mille, υποδέχθηκαν 135.000 θεατές.
Στον αγώνα πήραν μέρος 700 κλασικά αυτοκίνητα (κατασκευής από το 1923 μέχρι το 1993), 200 σύλλογοι αυτοκινητιστών, 1.000 οδηγοί –μεταξύ αυτών οι 10 νικητές του θρυλικού 24ωρου Ράλι του Λε Μαν (24 Hours of Le Mans)– από 30 χώρες του κόσμου. Το κλασικό ράλι του Λεμάν πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2002 και λαμβάνει χώρα κάθε δύο χρόνια.
Ως βασικός χορηγός και επίσημος χρονομέτρης η Richard Mille προσκάλεσε αρκετούς φίλους και πρεσβευτές της, όπως ο Μάικ Φλούιτ, διευθύνων σύμβουλος της McLaren Automotive, ο Φελίπε Μάσα, μελλοντικός οδηγός της Formula E, ο οδηγός του πρωταθλήματος WRX (FIA World Rallycross Championship) Σεμπαστιέν Λεμπ και ο ποδοσφαιριστής Ντιντιέ Ντρογκμπά, ο οποίος έδωσε το σήμα για την εκκίνηση του αγώνα Little Big Mans, με αυτοκίνητα-ρέπλικες κλασικών μοντέλων που τα οδηγούν πιλότοι με κοντά παντελόνια, δηλαδή παιδιά. Οι ενήλικοι οδηγοί άνοιξαν το 9ο κλασικό ράλι του Λεμάν σε έναν αγώνα με προπολεμικά αυτοκίνητα, τα οποία κατασκευάστηκαν μεταξύ 1923 και 1939, για να ακολουθήσουν κατόπιν και οι υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων.
Το ρολόι της διοργάνωσης ήταν το RM 11-03 Le Mans Classic, μία συλλεκτική έκδοση 150 κομματιών. Πρόκειται για έναν συναρπαστικό χρονογράφο με κάσα από λευκό κεραμικό και λεπτομέρειες στο περίφημο πράσινο της βρετανικής αγωνιστικής ομάδας. Είναι εφοδιασμένος με τον αυτόματο μηχανισμό RMAC3, ο οποίος διαθέτει λειτουργία flyback και μετρά με απόλυτη ακρίβεια γύρους σε έναν αγώνα αυτοκινήτων.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.