Σε δύσκολες εποχές, οι μικρές στιγμές χαράς είναι αυτές που μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Αυτό το μήνυμα προσπάθησε να περάσει πριν από μισό αιώνα η Coca-Cola, όταν σε μια εποχή αναταραχής και διχασμού, η απλή πράξη του να μοιράζεσαι το δημοφιλές αναψυκτικό έγινε κραυγή για ελπίδα.
Η αμερικανική μάρκα ωρολογοποιίας Timex, αποφάσισε να γιορτάσει την 50η επέτειο της θρυλικής τηλεοπτικής διαφήμισης Hilltop την Coca Cola με την 1971 Unity Collection, η οποία περιλαμβάνει τρία ρολόγια περιορισμένης έκδοσης που έχουν ιδιαίτερο σχεδιασμό και μεταφέρουν ένα μήνυμα αγάπης, ειρήνης και αρμονίας.
Στην νέα συλλογή Timex x Coca Cola συμπεριλαμβάνεται το αγαπημένο μοντέλο Q Timex, το οποίο διαθέτει στο καντράν ένα εμβληματικό σύμβολο της ειρήνης, το ρετρό ψηφιακό μοντέλο Timex T80 που διαθέτει σχέδια εμπνευσμένα από τη δεκαετία του ’70 και έχει ως ήχο το “I’d Like to Teach the World to Sing” που ακουγόταν στην διαφημιση Hilltop, και τέλος το κλασικό Timex Standard, το οποίο διαθέτει χρωματιστή την επωνυμία της Coca-Cola στο καντράν και ένα περιστέρι.
Η νέα συλλογή, η οποία θέλει να μας υπενθυμίσει το μήνυμα για αλληλεγγύη που έστειλε η Coca-Cola πριν από 50 χρόνια, θα είναι διαθέσιμη αυτό τον μήνα. Πεερισσίτερες πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα της Timex εδώ.
Διαβάστε επίσης: Η εντυπωσιακή συλλογή ρολογιών του Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ