Πόσο καιρό θα περιμένατε για να δοκιμάσετε μία περιζήτητη κροκέτα βοδινού κρέατος Kobe; Εάν η απάντησή σας δεν είναι 43 χρόνια, καλύτερα να το βγάλετε από το μυαλό σας.
Το Asahiya, ένα κρεοπωλείο στο Τακασάγκο της Ιαπωνίας, έχει λίστα αναμονής τεσσάρων δεκαετιών για ένα κουτί κατεψυγμένες κροκέτες βοδινού κρέατος Kobe, ανέφερε το CNN τη Δευτέρα. Υπάρχουν 63.000 άνθρωποι που περιμένουν να πάρουν στα χέρια αυτή την λιχουδιά, η οποία κατασκευάζεται από θηλυκό μοσχάρι Kobe τριών ετών, με βαθμολογία Α5 και πατάτες που προέρχονται από τοπικό ράντσο.
“Φτιάξαμε προσιτές και νόστιμες κροκέτες ελπίζοντας ότι θα τις απολαύσουν οι πελάτες και στη συνέχεια θα αγοράσουν το μοσχάρι Kobe μας μετά την πρώτη δοκιμή”, δήλωσε ο Shigeru Nitta, ο ιδιοκτήτης τρίτης γενιάς της Asahiya, στο CNN. “Στην πραγματικότητα, οι Extreme Croquettes έγιναν πολύ πιο δημοφιλείς από άλλα προϊόντα”, πρόσθεσε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το κρεοπωλείο που ιδρύθηκε το 1926 άρχισε να πουλά κροκέτες μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Έγιναν διαθέσιμες στο διαδίκτυο από το 1999 —με μόλις 200 να γίνονται κάθε εβδομάδα— και κέρδισαν δημοτικότητα στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Το Asahiya έπρεπε μάλιστα να σταματήσει να τις πουλάει προσωρινά επειδή η αναμονή είχε γίνει πολύ μεγάλη – πάνω από 14 χρόνια μέχρι το 2016. Αλλά οι πελάτες συνέχισαν να τις ζητούν, οπότε ο Nitta τις πρόσθεσε ξανά στο μενού.
Δεδομένου ότι οι κροκέτες προσφέρθηκαν αρχικά ως ένας τρόπος για να αυξηθούν περισσότερο οι πωλήσεις, ο Nitta τις πούλησε με ζημία. “Πουλούσαμε τις Extreme Croquettes στην τιμή των 270 γεν (1,8 δολ.) το κομμάτι. Μόνο το μοσχάρι στις κροκέτες κόστιζε περί τα 400 γεν (2,7 δολ.). Το 2017, η τιμή αυξήθηκε στα 500 με 540 γεν (3,40 δολ. έως 3,65 δολ.) και ένα κουτί των πέντε πωλείται τώρα για 2.700 γιεν (18,20 δολ.). Η παραγωγή έχει επίσης αυξηθεί, σε 200 κροκέτες την ημέρα”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Nitta.
Μας λένε ότι πρέπει να προσλάβουμε περισσότερους ανθρώπους και να φτιάχνουμε κροκέτες πιο γρήγορα, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει ιδιοκτήτης καταστήματος που να προσλαμβάνει υπαλλήλους και να παράγει περισσότερο για να έχει μεγαλύτερο έλλειμμα… Λυπάμαι που τους αναγκάζω να περιμένουν. Θέλω όντως να φτιάχνω κροκέτες γρήγορα και να τις στέλνω το συντομότερο δυνατό, αλλά αν το κάνω, το μαγαζί θα χρεοκοπήσει”, πρόσθεσε.
Ευτυχώς, περίπου οι μισοί από τους ανθρώπους που δοκιμάζουν τις κροκέτες του Asahiya καταλήγουν να αγοράζουν περισσότερο κρέας Kobe από το κατάστημα. Και ενώ είναι υπέροχο για τη δική του επιχείρηση, ο Nitta ελπίζει ότι οι δημοφιλείς κροκέτες θα τραβήξουν ακόμη περισσότερο την προσοχή στην τοπική βιομηχανία βοείου κρέατος της Ιαπωνίας.
“Είμαι ευγνώμων”, είπε ο Nitta. “Με το να γίνω διάσημος, νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω ολόκληρη τη βιομηχανία, όχι μόνο το κατάστημά μου”, πρόσθεσε.
Διαβάστε επίσης: Δες πως να φτιάξεις την τέλεια ιταλική πίτσα! (vid)