Σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσιεύτηκε στους New York Times, οι άνθρωποι ηλικίας άνω των 60 ετών – ειδικά τα άτομα ηλικίας 70 έως 80 ετών -είναι αυτοί που στηρίζουν οικονομικά την βιομηχανία του κρασιού. Αυτό είναι ένα ανησυχητικό στατιστικό για ολόκληρη τη βιομηχανία, η οποία θα πρέπει να στοχεύσει σε νεότερες γενιές εάν θέλει να εξασφαλίσει την επιβίωση της.
Το “State of the US Wine Industry 2023” σημειώνει ότι οι Αμερικανοί παραγωγοί χάνουν μια τεράστια αγορά λόγω του κακού μάρκετινγκ προς τις νεότερες γενιές, αλλά και της αδυναμίας τους να παρασκευάσουν κρασιά που να είναι εντός του οικονομικού προϋπολογισμού ενός νεότερου ατόμου.
Ο Rob McMillan, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Silicon Valley Bank στη Σάντα Κλάρα της Καλιφόρνια και μακροχρόνιος αναλυτής της αμερικανικής αγοράς κρασιού, είχε προειδοποιήσει ότι η μέρα του απολογισμού δεν θα αργήσει να έρθει, αλλά η βιομηχανία άργησε να λάβει τις συμβουλές του.
“Είναι χειρότερο απ’ όσο νόμιζα”, είπε στους Times. “Νόμιζα ότι θα είχαμε κάνει κάποια πρόοδο με τους κάτω των 60 ετών. Μιλώ για αυτό το πρόβλημα εδώ και επτά χρόνια και ακόμα δεν έχω δει κάποια αντίδραση.”
Στην πραγματικότητα, όσοι είναι κάτω των 60 ετών ενδιαφέρονται λιγότερο να αγοράσουν κρασί τώρα από ό,τι το 2007, είπε ο McMillan. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, καθώς έχουν πολλές περισσότερες επιλογές, όπως craft μπίρες, κοκτέιλ και σκληρά seltzers. Επιπλέον, οι νέοι είναι πιο ευαίσθητοι στη μέτρια κατανάλωση από τους προκατόχους τους, ακόμη και στην αποχή.
“Η θετική αύξηση στις πωλήσεις κρασιών premium αναμένεται να συνεχιστεί το 2023, μετριασμένη από τη σκιά των ανησυχιών για τη ζήτηση λόγω της έλλειψης υιοθέτησης από καταναλωτές κάτω των 60 ετών”, ανέφερε ο McMillan, ωστόσο ανησυχεί ότι η αποτυχία της βιομηχανίας να προσελκύσει τους νέους ανθρώπους μέσω φιαλών που έχουν χαμηλότερη τιμή, θα επηρεάσει τελικά και τους premium παραγωγούς.
Έτσι, συνιστά στους παραγωγούς του κρασιού να κάνουν καλύτερη δουλειά στο μάρκετινγκ απευθυνόμενοι στους σε νεότερες ηλικιακές ομάδες, και δίνοντας έμφαση στη βιωσιμότητα, την κοινωνική ευθύνη, την υγεία και την ευεξία. Μέχρι να το κάνουν, το αμερικάνικο κρασί θα καταναλώνεται από τους baby boomers.
Διαβάστε επίσης: Ο καλύτερος σομελιέ στον κόσμο αποκαλύπτει ποια είναι τα κρασιά που ξεχωρίζει