Ο Snoop Dogg, γύρισε την πλάτη στο αγαπημένο του τζιν με χυμό, και αποφάσισε να κυκλοφορήσει την δική του ετικέτα κρασιού αυτό το καλοκαίρι. Ο διάσημος ράπερ και επιχειρηματίας, συνεργάστηκε με το οινοποιείο από την Αυστραλία, 19 Crimes, για την δημιουργία του Snoop Cali Red, το οποίο είναι ένα μειγμα αξίας 12 δολαρίων που αποτελείται από 65% Petite Syrah, 30% Zinfandel και 5% Merlot.
Το κρασί του Snoop Dogg προέρχεται από σταφύλια που καλλιεργούνται στην περιοχή Lodi της Βόρειας Καλιφόρνιας, εμφιαλώθηκε από την 19 Crimes και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα καταστήματα τον Ιούλιο.
Το Snoop Cali Red διαθέτει ιδιαίτερες καπνιστές νότες, αλλά και νότες σοκολάτας και βανίλας. Η πιο συναρπαστική πτυχή του μπουκαλιού είναι σίγουρα η ετικέτα, η οποία διαθέτει την εικόνα του Snoop Dogg και όταν κρατήσει κάποιος επάνω της ένα κινητό με την εφαρμογή Living Labels, θα ακούσει μερικά απόσπασματα από διάφορα πράγματα που έχει πει ο ράπερ.
“Ήμουν οπαδός αυτού του κρασιού και είμαι ενθουσιασμένος που θα κυκλοφορήσω το Snoop Cali Red αυτό το καλοκαίρι, καθώς θα μπορέσω να μοιραστώ την εμπειρία με όλους τους θαυμαστές μου”, δήλωσε ο Snoop Dogg τον Απρίλιο, όταν και ανακοινώθηκε η συνεργασία του με την 19 Crimes.
Ο John Wardley, marketing v.p. για το Treasury Wine Estates της Αυστραλίας, δήλωσε πως “ο Snoop ενσαρκώνει το πνεύμα των 19 Crimes – παραβιάζοντας τους κανόνες, δημιουργώντας πολιτισμό και ξεπερνώντας τις αντιξοότητες.”
Διαβάστε επίσης: 15 θρυλικοί καλλιτέχνες που δεν έχουν κερδίσει ποτέ βραβείο Γκράμι