Μετά την φρενίτιδα των μέσων μαζικής ενημέρωσης γύρω από το ντεμπούτο του Riccardo Tisci στον οίκο Burberry, ο οίκος έκανε το ντεμπούτο μιας νέας σειράς από πιο casual ενδύματα, που ονομάστηκαν B Series, μέσω των social media. Η συλλογή B Series περιορίστηκε αρχικά στο Instagram για 24 ώρες, αλλά οι Λονδρέζοι μπόρεσαν να αγγίξουν και να κάνουν δικά τους τα κομμάτια της συλλογής μέσω ενός ειδικού pop-up event μόνο μιας ημέρας, στην ναυαρχίδα του οίκου στην Regent Street.

Ρίξτε μια ματιά στο pop-up event παρακάτω και μείνετε συντονισμένοι για την επόμενη κυκλοφορία της Burberry B Series.