Το Off-White είναι επίσημα το πιο δημοφιλές εμπορικό σήμα στον κόσμο, σύμφωνα με τον ετήσιο δείκτη του Lyst. Η ετικέτα του Virgil Abloh ξεπέρασε τις Gucci και Balenciaga στον κατάλογο, ανεβαίνοντας συνολικά 33 θέσεις. Εκτός από αυτό, η μάρκα είναι υπεύθυνη για τρία από τα 20 πιο καυτά προϊόντα αυτή την στιγμή. Μια άλλη μάρκα που ανέβηκε στην λίστα ήταν η Nike, η οποία κινήθηκε τέσσερις θέσεις για να βρεθεί στο Νο.4.
Οι Prada και Yeezy ανέβηκαν επίσης πέντε θέσεις, καταλαμβάνοντας την 5η και 7η θέση αντίστοιχα στην πρώτη δεκάδα. Στην κορυφή της λίστας των πιο καυτών ανδρικών προϊόντων ήταν τα sneakers Off-White ™ x Nike Presto, ακολουθούμενα από το snaker Yeezy BOOST 350 V2. Άλλη μια τάση ήταν το Παγκόσμιο Κύπελλο, το οποίο οδήγησε σε αύξηση κατά 300% στις έρευνες για την φανέλα της Αγγλίας. Μπορείτε να δείτε την πλήρη λίστα στην ιστοσελίδα του Lyst.