O Pharrell Williams έκανε το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του ως καλλιτεχνικός διευθυντής του αντρικού τμήματος του οίκου Louis Vuitton, παρουσιάζοντας την συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024 στη γέφυρα Pont Neuf του Παρισιού.
Μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας του θεάματος, της μουσικής αλλά και της μόδας παρευρέθηκαν στο εντυπωσιακό σόου του Pharrell που πραγματοποιήθηκε το ηλιοβασίλεμα, θέλοντας να τιμήσουν τον μουσικό που αναπλήρωσε την θέση μετά τον αιφνίδιο θάνατο του Virgil Abloh.
Ανάμεσά τους ήταν η Rihanna, το πιο πρόσφατο μοντέλο της καμπάνιας της μάρκας, ο A$AP Rocky, ο Jay-Z, ο οποίος τραγούδησε στο afterparty, η Beyoncé, η Kim Kardashian, ο Jared Leto, ο Lenny Kravitz που ήρθε με τη Naomi Campbell, ο Lewis Hamilton, η Maluma, ο J Balvin, ο Jaden Smith, ο Tyler The Creator, η πρεσβευτής του brand Zendaya, ο Jeremy Scott, ο JW Anderson, ο μακροχρόνιος φίλος του NIGO, και πολλοί άλλοι.
“Σε στιγμές όπως αυτή, όταν επιλέγεσαι να κάνεις κάτι, ο ήλιος λάμπει πάνω σου. Η βασική ερώτηση που κάνω στον εαυτό μου όλη την ώρα και στους ανθρώπους που νοιάζομαι, είναι “Γεια, αν σε φώτιζε ο ήλιος, τι θα έκανες με το φως;” Όταν ο ήλιος έλαμψε πάνω μου για μια ευκαιρία όπως αυτή, άλλαξε τη ζωή μου σε γενικές γραμμές. Αν πρόκειται να την αρπάξω, θα την χρησιμοποιήσω για να κάνω δύο πράγματα: ένα, να μοιραστώ όλες μου τις γνώσεις ως αιώνιος μαθητής, και δύο, να μοιραστώ την αγάπη και την εκτίμησή μου. Επιλέγω να ρίξω το φως σε αυτή την πόλη, αυτούς τους ανθρώπους, όλους τους φίλους μου εδώ, που με κράτησαν ψηλά όλο αυτό το διάστημα”, είπε ο Pharrell.
Ο Pharrell εξηγεί ότι η συλλογή βασίζεται στην ιδέα του “LVERS”, που σημαίνει ότι “αν εκτιμάς τη Louis Vuitton, είσαι λάτρης της επιμέλειας. Αγαπάτε το προϊόν, αλλά βαθύτερα από αυτό, είναι η αγάπη για την κουλτούρα που ενσαρκώνει μια ομοψυχία για το γούστο”.
Η συλλογή του έφερε την προσωπική του ταυτότητα, καθώς ήταν γεμάτη με παιχνιδιάρικα prints, υπογραμμίζοντας το πολύχρωμο σκακιέρας και το pixelated καμουφλάζ.
Ενώ δεν είναι επίσημα εκπαιδευμένος σχεδιαστής μόδας, ο 13 φορές νικητής των Grammy διαμορφώνει την pop κουλτούρα για πάνω από δύο δεκαετίες. To 2003 συνεργάστηκε με τον Marc Jacobs (τότε στο τιμόνι της Louis Vuitton) και τον Ιάπωνα σχεδιαστή Nigo σε γυαλιά ηλίου που έγιναν ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις της μάρκας. Ακολούθησαν και άλλες συνεργασίες: Moncler, Moynat και μακροχρόνιες συνεργασίες με την Adidas και τη Chanel, συμπεριλαμβανομένης μιας capsule συλλογής που σχεδίασε με τον αείμνηστο καλλιτεχνικό διευθυντή της Chanel, Karl Lagerfeld.
Διαβάστε επίσης: Ο Pharrell Williams μας υπενθύμισε τις προηγούμενες συνεργασίες του με την Louis Vuitton