Το περιοδικό μόδας 032C που εδρεύει στο Βερολίνο έχει δημιουργήσει μια τρελή και cool νέα συλλογή, που συνδυάζει για πρώτη φορά την ανδρική και γυναικεία ενδυμασία.
Οι εμπορικές skateboarding ετικέτες, όπως η Supreme, η Palace και η Thames, έχουν κάνει μεγάλες εισπράξεις πουλώντας T-shirts, πουλόβερ, κούπες, USB και παπλωματοθήκες, τα οποία είναι όλα διακοσμημένα με τα logos τους. Ομοίως, fashion brands όπως η Vetements Collective, η Balenciaga και ο Saint Laurent έχουν συμβάλλει, τις τελευταίες σεζόν, στη μετατροπή του απλού T-shirt με συγκροτήματα μουσικής σε υψηλή μόδα.
Ομοίως, μερικά από τα πιο έξυπνα εμπορικά σήματα έχουν αρχίσει να παράγουν τα δικά τους εμπορεύματα. Δεν είναι πλέον η απλή περίπτωση που σχεδιάζουν μια συλλογή και περιμένουν να την πουλήσουν, τώρα πια τα brands υψηλής μόδας υποχρεούνται να συνεργαστούν με άλλες ετικέτες, αθλητικές εταιρείες, ξενοδοχεία και μπάρ καταδύσεων (καλά διαβάσατε) για να δημιουργήσουν τα δικά τους εμπορεύματα. Μια ξεχωριστή σειρά προϊόντων με λογότυπα που δημιουργούνται στο εσωτερικό της εν λόγω μάρκας και προορίζονται για πώληση (σε περιορισμένη διανομή) παράλληλα με τη βασική συλλογή.
Πάρτε την πρόσφατη συνεργασία της Gucci με το ξενοδοχείο Chateau Marmont στο Λος Άντζελες. Τα αποτελέσματα – μια τσάντα πλυντηρίου Chateau, για παράδειγμα – έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλή με τους νεαρούς (και πιο μεγάλους) καταναλωτές, οι οποίοι ενδιαφέρονται περισσότερο για την αγορά μοναδικών συλλεκτικών αντικειμένων από το να κάνουν μια πιο κλασική επιλογή όπως ένα ζευγάρι καφέ brogues.
Ομοίως, η πολυπόθητη συνεργασία του οίκου Louis Vuitton με την Supreme της Νέας Υόρκης έγινε sold out με το που έφτασε στα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Το τελευταίο κομμάτι στο παζλ του neo-merch ήρθε με το show του 032C το οποίο έλαβε μέρος στο The Strand του Λονδίνου.
Με την ονομασία ‘Cosmic Workshop’, ήταν η πρώτη ολοκληρωμένη συλλογή γυναικείων ενδυμάτων από το ultra-hip περιοδικό μόδας του Βερολίνου (το οποίο ιδρύθηκε το 2000), σχεδιασμένο από τους creative directors Maria και Joerg Koch. Η επίδειξη παρουσίασε επίσης μια επέκταση της αντρικής γραμμής ενδυμάτων της μάρκας, η οποία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη Φλωρεντία νωρίτερα αυτό το έτος.
Εμπνευσμένο από τα εφηβικά χρόνια των Koch μεγαλώνοντας στο Βερολίνο, η συλλογή ήταν ένα ελάχιστο τεχνικό αντίβαρο κατεστραμένων denim κομματιών, νάυλον παντελονιών, μονόχρωμων Intarsia πλεκτών και δερμάτινων φετίχ αξεσουάρ.
Με styling από τον διευθυντή μόδας του περιοδικού Marc Goehring, η συλλογή πήγε την κυριαρχία του 032C στην βιομηχανίας της μόδας σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, αυτή είναι η πρώτη φορά – όπως γνωρίζουμε – που ένα περιοδικό μόδας έδειξε μια πλήρη συλλογή γυναικείων και ανδρικών ενδυμάτων.