Όταν δύο εμβληματικοί θρύλοι του κινηματογράφου, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο και ο Αλ Πατσίνο, συναντιούνται μπροστά από τον φακό του διάσημου φωτογράφου Platon, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι καθηλωτικό.
Η νέα καμπάνια της Moncler, με τίτλο “Warmer Together”, δεν είναι απλώς μια ακόμη προβολή μόδας, αλλά ένα βαθύ, ανθρώπινο αφήγημα για τη ζεστασιά, τη φιλία και την ουσία της ανθρώπινης σύνδεσης.
Η Moncler, γνωστή για τα εμβληματικά της μπουφάν και την ικανότητα της να συνδυάζει τεχνολογία με συναίσθημα, επανεφευρίσκει την έννοια της “ζεστασιάς”. Δεν πρόκειται μόνο για τη φυσική προστασία από το κρύο, αλλά για μια εσωτερική θέρμη – τη ζεστασιά που γεννιέται μέσα από τη συντροφικότητα και την εμπιστοσύνη.

Platon
“Σε μια από τις φωτογραφίες, τους ζήτησα να αγκαλιαστούν και να κρατηθούν για ένα δευτερόλεπτο. Επιστρέφοντας στις ιταλικές τους ρίζες, οι άντρες της Μεσογείου αγκαλιάζονται πάντα. Και καθώς αγκαλιάζονταν, μπορούσα να δω ότι ο Αλ και ο Μπομπ γαργαλιόντουσαν κρυφά! Δημιουργήθηκε μια στιγμή γέλιου που ήταν πραγματικά, πραγματικά γλυκιά”, δήλωσε ο Platon.
Γυρισμένη στο στούντιο του Platon στη Νέα Υόρκη, η καμπάνια παρουσιάζει τον Μπομπ και τον Αλ να νιώθουν άνετα μπροστά στην κάμερα, όπως δεν τους έχετε ξαναδεί. Αποτυπωμένη στο χαρακτηριστικό στυλ του Platon, το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από εντυπωσιακά μονόχρωμα πορτρέτα που συνοδεύονται από μια σειρά ταινιών μικρού μήκους, σε αυτό που η Moncler περιγράφει ως “κινηματογραφική έκφραση φιλίας, σύνδεσης και ανθρώπινης ζεστασιάς” μεταξύ “δύο φίλων μιας ζωής”.

Platon
“Νομίζω ότι έχω φωτογραφίσει περισσότερους παγκόσμιους ηγέτες από οποιονδήποτε άλλον στην ιστορία μέχρι τώρα”, είπε στο Hypebeast ο Platon, προσθέτοντας “αλλά ήταν μεγάλη τιμή να σκηνοθετήσω αυτούς τους δύο τύπους”.
Στον φακό του Platon, οι δύο άνδρες στέκονται δίπλα-δίπλα, χωρίς ίχνος ματαιοδοξίας – μόνο με την ήσυχη σιγουριά που δίνει η εμπειρία και ο αμοιβαίος σεβασμός. Το ασπρόμαυρο φόντο τονίζει τις εκφράσεις τους, τις λεπτομέρειες των ρούχων, αλλά κυρίως το αόρατο νήμα που τους ενώνει.
Η καμπάνια παρουσιάζει δύο από τα πιο χαρακτηριστικά κομμάτια της Moncler: το Maya 70, το εμβληματικό καπιτονέ μπουφάν που έχει γίνει συνώνυμο της εταιρείας, και το νέο Bretagne parka, ένα κομμάτι με κουκούλα και μοντέρνα δομή, φτιαγμένο για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025. Όμως τα ρούχα, όσο όμορφα και αν είναι, λειτουργούν εδώ ως φορείς συναισθήματος και όχι απλώς στυλ.
Διαβάστε επίσης: Η ιστορία πίσω από το απόλυτο μπουφάν της The North Face