Τα άτομα ηλικίας 18 έως 35 ετών συνέβαλαν στο 85% της ανάπτυξης των luxury αγαθών πέρυσι, διαπιστώνει μια νέα έκθεση της UBS.

Οι Millennials αισθάνονται καλύτερα για τα μελλοντικά τους κέρδη από τους ηλικιωμένους καταναλωτές και ξοδεύουν περισσότερα για είδη πολυτελείας.

Αυτό συμβαίνει σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας UBS Group AG σε περισσότερους από 3.000 καταναλωτές σε ολόκληρη την Κίνα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Οι ηλικίας 18 έως 35 ετών συνέβαλαν 85% στην ανάπτυξη των luxury αγορών πέρυσι και θα αντιπροσωπεύουν το 45% των συνολικών δαπανών υψηλού κόστους μέχρι το 2025, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή.

H νέα έρευνα δείχνει επίσης ότι τα αγαπημένα brands των millennials είναι η Gucci και η Louis Vuitton. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μεγαλύτερη πρόθεση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα για αγορές on line, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις τους για αγορές.

Οι Κινέζοι millennials, η πολύ δυνατή ομάδα καταναλωτών, διαθέτουν περίπου των 20% των εισοδημάτων τους για την αγορά πολυτελών ειδών, ποσοστό παρόμοιο με αυτό που διαθέτουν οι καταναλωτές των παλαιότερων γενεών.Οι νεότεροι στην Ιταλία και στις ΗΠΑ διαθέτουν μεγαλύτερα ποσοστά του εισοδήματος τους για αγορές καταναλωτικών αγαθών σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, αναφέρει η έρευνα της UBS.