Ο οίκος Gucci, ο οποίος πολέμησε πρόσφατα για την ισότητα των φύλων με την νέα καμπάνια «Chime for Change», διοχετεύει το εσωτερικό του broadway πνεύμα, στην πληθωρική του καμπάνια για την συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019.

Σε σκηνοθεσία του Glen Luchford, η εκστρατεία Gucci Showtime εμπνέεται από τις κλασικές ταινίες και τα μιούζικαλ του Χόλιγουντ στις δεκαετίες του ’40 και του ’50, όπως το An American in Paris (1951), το The Wagon (1953), το Cover Girl (1944), το Show Business (1954), το Gentlemen Prefer Blondes (1953) και το Singin ‘in the Rain (1952).Τα γυρίσματα διαθέτουν δραματικές τεχνικές, και χρώματα που αξιοποιούνται με μαεστρία από υπεράριθμες ομάδες ταλαντούχων ερμηνευτών.

Η ταινία αποτίει επίσης το φόρο τιμής σε αυτό το διάσημο είδος, καθώς βλέπουμε χαρακτήρες ντυμένους με λαμπερά κομμάτια Gucci, οι οποίοι περιβάλλονται από μεγάλες σκηνές και σκάλες, σε μία ατμόσφαιρα εξωστρεφούς μιούζικαλ, αποπνέοντας την γαλήνια κομψότητα και γοητεία της εποχής εκείνης.

Το soundtrack του βίντεο είναι το “There’s No Business Like Show Business”, το τραγούδι του Irving Berlin που γράφτηκε για το μιούζικαλ Annie Get Your Gun, και έγινε διάσημο από τον Ethel Merman στην ταινία με τον ίδιο όνομα There’s No Business Like Show Business.

Δείτε το σχετικό βίντεο και τις φωτογραφίες της καμπάνιας του οίκου, παρακάτω:

Film Credits:

CREATIVE DIRECTOR: Alessandro Michele
ART DIRECTOR: Christopher Simmonds
PHOTOGRAPHER/DIRECTOR: Glen Luchford
HAIR STYLIST: Paul Hanlon
MAKE-UP ARTIST: Isamaya Ffrench
IMAGES & VIDEO
AN AMERICAN IN PARIS: TM & © Turner Entertainment Co. (s19)
SINGIN’ IN THE RAIN: TM & © Turner Entertainment Co. (s19)
THE BAND WAGON: TM & © Turner Entertainment Co. (s19)
GENTLEMEN PREFER BLONDES © 2019 Twentieth Century Fox Film Corporation.
THERE’S NO BUSINESS LIKE SHOW BUSINESS © 2019 Twentieth Century Fox Film Corporation.
COVER GIRL © 2019 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved.