Σήμερα, στο Instagram, ο οίκος Burberry παρουσίασε το ολοκαίνουργιο μονόγραμμά του, το οποίο σχεδίασε ο Peter Saville σε συνεργασία με τον Riccardo Tisci.
Ο οίκος Burberry ιδρύθηκε το 1856 από τον Thomas Burberry, και αρχικά κατασκεύαζε αδιάβροχα. Τον περασμένο ενάμιση αιώνα, η εταιρεία έχει κάνει πολλές αλλαγές, με πιο αξιοσημείωτες αυτές στην υψηλη ραπτική που έκανε ο εξερχόμενος creative director Christopher Bailey κατά την τελευταία δεκαετία.
Ανακοινώθηκε νωρίτερα αυτό το έτος ότι ο Bailey θα αποχωρήσει και ότι ο Ιταλός Riccardo Tisci, πρώην δημιουργικός διευθυντής του παριζιάνικου οίκου μόδας Givenchy, θα πάρει τα ηνία κατά την αναχώρησή του, με την πρώτη του επίδειξη να πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.
Τον περασμένο μήνα, ο Tisci αποκάλυψε το πρώτο του project στη νέα του θέση, μια συλλογή σε συνεργασία με την Vivienne Westwood, που θα παρουσιαστεί τον Δεκέμβριο.
Σήμερα, ο Tisci και η Burberry αποκάλυψαν αντίστοιχα στις σελίδες τους στο Instagram το ολοκαίνουργιο μονόγραμμα και το νέο λογότυπο του οίκου Burberry, σχεδιασμένο απο τον διάσημο γραφίστα Peter Saville.
Κυρίως γνωστός για την συνεργασία του με την Factory Records, όπου σχεδίασε τα άλμπουμ για τους Joy Division και τους New Order. Η νέα δουλειά του Saville για τον οίκο Burberry έχει εμπνευστεί από τα προηγούμενα λογότυπα της μάρκας και διαθέτει ένα αλληλοσύνδετο “B” σε αποχρώσεις σκούρου πορτοκαλί και μελί. Το ίδιο το λογότυπο του Burberry έχει αποτυπωθεί με απλή μαύρη γραμματοσειρά, και με κεφαλαία γράμματα.
Σε μια ανταλλαγή email μεταξύ του Saville και του Tisci, που δημοσιεύτηκε από την Burberry στη σελίδα της στο Instagram, ο Saville αποκαλεί τον Tisci “τρελό” για να σκεφτεί ότι μπορεί να ολοκληρώσει τα λογότυπα σε τέσσερις εβδομάδες.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας αποκαλύψουμε ότι ο Saville αποδέχτηκε την πρόκληση και έφερε εις πέρας την αποστολή του.