Ο οίκος Balenciaga είπε “αντίο” στο Twitter

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Balenciaga αποχώρησε από το Twitter μετά την απόκτηση του από τον Έλον Μασκ. Η απόφαση του πολυτελούς οίκου μόδας να αποχωρήσει από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έρχεται αφού αρκετές μεγάλες εταιρείες, όπως η General Motors και η Dyson, ανέστειλαν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο Twitter και διασημότητες, όπως η Gigi Hadid, αποχώρησαν επίσης από την πλατφόρμα.

Είναι ο πρώτος οίκος μόδας που αποχωρεί από το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Έλον Μασκ, οι στρατηγικές αποφάσεις του οποίου έχουν προκαλέσει έντονη ανησυχία τόσο στα εμπλεκόμενα μέρη όσο και στους χρήστες.

Να σημειώσουμε πως ο Μασκ προχώρησε σε μαζικές απολύσεις όταν ανέλαβε τον ρόλο του ως Διευθύνοντος Συμβούλου, και έχει δηλώσει πως σκοπός του είναι να επικεντρώσει μεγάλο μέρος των προσπαθειών του στην προώθηση της ελευθερίας του λόγου, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα την εποπτεία του περιεχομένου στην πλατφόρμα.

Το Business of Fashion αναφέρει ότι με τα χρόνια, οι εταιρείες μόδας βασίζονταν όλο και λιγότερο στο Twitter για να δημιουργήσουν διαδικτυακό buzz. Ωστόσο, η Balenciaga που ανήκει στον όμιλο Kering, είχε δημιουργήσει αρκετές συζητήσεις με τις τελευταίες συλλογές του Demna, στις οποίες περιλαμβάνονταν δερμάτινες σακούλες απορριμμάτων 1.790 δολαρίων και Crocs αξίας 950 δολαρίων.

Μένει να δούμε αν θα ακολουθήσουν και άλλες μάρκες πολυτελείας.


Διαβάστε επίσης: Ο οίκος Balenciaga δεν θέλει να έχει “σχέσεις” με τον Κάνιε Γουέστ

Share.

Comments are closed.