To σόου του Pharrell Williams για τον οίκο Louis Vuitton στο Παρίσι ήταν μία τεράστια επιτυχία, και τα νούμερα το αποδεικνύουν.

Το σόου για την συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 που παρουσίασε ο Pharrell Williams στο Pont Neuf στο Παρίσι ως νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του αντρικού τμήματος της Louis Vuitton, έσπασε ρεκόρ συγκεντρώνοντας πάνω από 1 δισεκατομμύριο προβολές, ανέφερε η Women’s Wear Daily επικαλούμενη στοιχεία που έδωσε η Louis Vuitton.

© Getty Images / Ideal Image

Το σόου είχε 775 εκατομμύρια προβολές στις πλατφόρμες του γαλλικού οίκου μόδας και επιπλέον 300 εκατομμύρια προβολές σε διάφορους λογαριασμούς Τύπου, καθώς οι μεγαλύτερες διασημότητες στον κόσμο, όπως ο JAY-Z, η Beyoncé, η Rihanna, ο A$AP Rocky, η Zendaya και η Kim Kardashian, βρέθηκαν στην πρώτη σειρά για να υποστηρίξουν τον Williams.

Το ντεμπούτο του Pharrell δημιούργησε επίσης έναν μεγάλο όγκο αναρτήσεων και συζητήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με περισσότερες από 42.000 πρωτότυπες αναρτήσεις να αναφέρονται στο σόου και πάνω από 1,2 εκατομμύρια retweets, ανέφερε το WWD.

Στο YouTube, η Louis Vuitton κατάφερε αποκτήσει πάνω από 3 εκατομμύρια συνδρομητές στον λογαριασμό της, κάτι που την καθιστά την πολυτελή μάρκα με τους περισσότερους ακόλουθους στην πλατφόρμα.

Όπως φαίνεται ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει να είναι μια ισχυρή δύναμη, και με τον Pharrell στο τιμόνι του τμήματος ανδρικών ενδυμάτων, φαίνεται ότι θα συνεχίσει να αυξάνει την δημοτικότητα του.


Διαβάστε επίσης: Το φαντασμαγορικό σόου του Pharrell Williams για το οίκο Louis Vuitton στο Παρίσι