LIMITATO – δεν υπάρχουν όρια για τους νεοφερμένους Σουηδούς

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ήταν ένας σοφός που είπε κάποτε: «Η αυτοπεποίθηση είναι η καλύτερη ενδυμασία, φορέστε την και αποκτήστε την». Αυτή η δήλωση είναι ίσως η τέλεια αντανάκλαση του τι είναι η νέα σουηδική μάρκα LIMITATO – συνδυάζοντας το αβίαστο στυλ με το ύφος ενός rockstar.

Στην πραγματικότητα, είναι πολύ περισσότερο από αυτό. Η LIMITATO, η οποία ιδρύθηκε από δύο φίλους απο το πανεπιστήμιο, έκανε τα πρώτα της βήματα τον Ιούνιο του 2017 στην εμπορική έκθεση Pitti Uomo μετά από 25 ώρες οδήγησης από το Γκέτεμποργκ στη Φλωρεντία με τα μισά προιόντα στοιβαγμένα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τα άλλα μισά κάπου αλλού με την DHL.

“Προσγειωθήκαμε στη Φλωρεντία και καταφέραμε να βάλουμε τα stand μας μαζί με κάποιο τρόπο. Είχαμε μόλις τρεις εβδομάδες προειδοποίηση για να πάρουμε τα πάντα μαζί», λέει ο συνιδρυτής Gustav Peterson. “Η ανταπόκριση ήταν εκπληκτική, εντελώς τρελή και εγώ και ο Emrik (Olausson, το άλλο μισό της συνεργασίας) κυριολεκτικά ξεσπάσαμε σε κλάμματα”, προσθέτει.

Η ανταπόκριση ήταν τόσο θετική, επειδή η LIMITATO, απλά, «το έχει». Η ποιότητα των ενδυμάτων είναι ξεκάθαρη, αλλά ίσως το μεγαλύτερο ατού είναι οι εικόνες που παρουσιάζονται σε όλα τα κομμάτια.

Οι συνεργασίες με διάσημους φωτογράφους – συμπεριλαμβανομένων των rockstar και fashion icons της δεκαετίας του 1960 από το Terry O’Neill, καθώς και τα όμορφα πορτρέτα του ολλανδού Micky Hoogendijk – συμπληρώνονται από τα έξυπνα έργα καλλιτεχνών όπως ο Craig Alan, των οποίων οι μικροσκοπικοί άνθρωποι σχηματίζουν εικόνες φιγούρων όπως του Andy Warhol, και ο κατάλογος των συνεργατών αυξάνεται συνεχώς.

Μια αναζωογονητική νοοτροπία “απλά ας το κάνουμε” είναι ο οδηγός πίσω από το LIMITATO. Να ζήσουμε απόλυτα τη ζωή στο έπακρο, όπως έκαναν και πολλές από τις φιγούρες που απεικονίζονται στο μπροστινό μέρος των ενδυμάτων.

Ίσως η συνολική ομορφιά προέρχεται από την ευελιξία των κομματιών όσον αφορά τις φιγούρες που έχουν επάνω τους, που σημαίνει ότι απευθύνονται σε στοχευόμενο κοινό, σε άνδρες μεταξύ 20-35 ετών, αλλά μπορεί να δουλέψει και πέρα απο αυτές τις ηλικίες. Αυτή είναι η πρωτοποριακή μόδα, η οποία μπορεί εύκολα να συνδυαστεί με απλά τζιν για μια εύκολη, καθημερινή αισθητική.

Τον Νοέμβριο, η LIMITATO θα έρθει στο Ηνωμένο Βασίλειο με το πρώτο pop-up κατάστημα στο Harrods.

Οι τιμές κυμαίνονται μεταξύ €135 – €150 για τα T-shirts και €250 – €315 για τα hoodies.
limitato.shop

Share.

Comments are closed.