Το πουπουλένιο μπουφάν Nuptse της The North Face, με την εμβληματική του ταυτότητα και τη χαρακτηριστική του ποιότητα, έχει καταφέρει να γίνει το απόλυτο σύμβολο του σύγχρονου streetwear. Αρχικά σχεδιασμένο για την περιπέτεια και τις ακραίες καιρικές συνθήκες, το μπουφάν της εταιρείας έχει γίνει κάτι παραπάνω από ένα πρακτικό ένδυμα. Είναι πλέον σύμβολο κοινωνικής ταυτότητας και μέρος της μόδας των δρόμων, που εκφράζει τη νέα γενιά.

Ιστορική αναδρομή

Η The North Face ιδρύθηκε το 1966 στο Σαν Φρανσίσκο, ξεκινώντας ως κατάστημα για ορειβατικό εξοπλισμό και εξειδικευμένα προϊόντα για περιπέτειες στην άγρια φύση. Το όνομα προέρχεται από την πιο ψυχρή και δύσβατη πλευρά του βουνού. Τη δεκαετία του ’90, το πουπουλένιο μπουφάν Nuptse της The North Face έκανε την εμφάνισή του και κέρδισε αμέσως φήμη, καθώς παρείχε μοναδική ζεστασιά και αντοχή, στοιχεία απαραίτητα για ορειβατικές αποστολές και σκληρές συνθήκες.

Η εξέλιξη του Nuptse σε streetwear σύμβολο

© Getty Images / Ideal Image

Από τις ορειβατικές αποστολές και τις εξερευνήσεις, το Nuptse κατάφερε να εισέλθει στις πόλεις, χάρη στο minimal αλλά αναγνωρίσιμο σχέδιο και το μοναδικό του ύφος. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2000, το μπουφάν έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές στις ΗΠΑ και σε μεγαλουπόλεις όπως η Νέα Υόρκη και το Λονδίνο. Η παρουσία του σε μουσικά βίντεο και σταδιακά στον χώρο της hip-hop, το ανέδειξε σε fashion statement. Η νέα γενιά είδε σε αυτό το απόλυτο σύμβολο άνεσης και cool εμφάνισης.

Γιατί το λατρεύουν οι νέοι

Η The North Face κατάφερε να δημιουργήσει ένα πουπουλένιο μπουφάν που δεν είναι απλά ζεστό, αλλά κομψό και διαχρονικό. Οι νέοι το βλέπουν ως ένα “must-have” κομμάτι για την γκαρνταρόμπα τους, ενώ ταυτόχρονα εκφράζει τη διάθεση για περιπέτεια και αυθεντικότητα. Ενσαρκώνει τη streetwear αισθητική και είναι από τα ελάχιστα κομμάτια έχουν αφήσει ανεξίτηλο το σημάδι τους στη μόδα, όποια κι αν είναι η τάση.

Πως έγινε αντικείμενο πόθου

Η προσεκτική προώθηση μέσω συνεργασιών με άλλες δημοφιλείς μάρκες, όπως η Supreme, έδωσε στο The North Face Nuptse το boost που χρειαζόταν για να παραμείνει στην κορυφή των προτιμήσεων των νέων. Παράλληλα, η αυξανόμενη επίγνωση της ανάγκης για βιώσιμα και ανθεκτικά ρούχα, καθώς και η έμφαση της εταιρείας στην ποιότητα, καθιστούν το μπουφάν μια επένδυση.


Διαβάστε επίσης: UGG: Από τις χειμερινές παγωμένες ακτές στις πασαρέλες!