Η adidas μοιράστηκε την οικονομική της έκθεση για το 1ο τρίμηνο του 2024 την Τρίτη, αποκαλύπτοντας ότι ξεπέρασε τις προσδοκίες με αύξηση των πωλήσεων στο 8%, φτάνοντας τα 5,46 δισεκατομμύρια ευρώ το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου.

Παρά το γεγονός ότι ο γερμανικός κολοσσός υπέστη ένα σοβαρό πλήγμα από την απώλεια της δημοφιλούς σειράς YEEZY και τη διακοπή των δεσμών του με τον Κάνιε Γουέστ, κατάφερε να βρεθεί και πάλι σε τροχιά ανάκαμψης χάρη στην υψηλή ζήτηση των δημοφιλών του μοντέλων, όπως των Samba, Gazelle, Spezial και Campus.

O Διευθύνων Σύμβουλος της Adidas, Bjorn Gulden, δήλωσε ότι τα lifestyle προϊόντα, ειδικά τα υποδήματα Originals, ώθησαν τις πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο και πως η ζήτηση για τα casual παπούτσια αυξάνεται ακόμα. Τα έσοδα από τα υποδήματα σημείωσαν άνοδο 13% κατά το τρίμηνο, με τις πωλήσεις του εναπομείναντος αποθέματος των Yeezy να αποφέρουν περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Οι πωλήσεις της adidas αυξήθηκαν κατά 14% στην Ευρώπη και κατά 8% στην Κίνα, ενώ η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα κατέγραψαν άνοδο 7%. Όσον αφορά την Βόρεια Αμερική, η οποία αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4% στα 1,12 δισεκατομμύρια ευρώ.

Κοιτάζοντας στο μέλλον, ο Gulden δήλωσε: “Θα συνεχίσουμε να ‘υπερεπενδύουμε’ στο προϊόν, στη μάρκα, στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ για να διασφαλίσουμε τη συνεχή ανάπτυξη. Δεν θα προσπαθήσουμε να βελτιστοποιήσουμε το βραχυπρόθεσμο κέρδος. Ξέρουμε ότι δεν είμαστε τόσο καλοί όσο θα έπρεπε, αλλά νιώθω ότι κάνουμε την πρόοδο που ελπίζαμε”.


Διαβάστε επίσης: Το “λεκιασμένο με ούρα” τζιν παντελόνι που έχει γίνει viral!