Η Timberland σχεδίασε μια αναμνηστική συλλογή και μια καμπάνια για την σεζόν φθινόπωρο / χειμώνας 2018, για να γιορτάσει τα 45 χρόνια της θρυλικής Yellow Boot. Η Yellow Boot ήταν η πρώτη αδιάβροχη δερμάτινη μπότα, αρχικά κατασκευασμένη για τους εργάτες σε όλες τις βορειοανατολικές Ηνωμένες Πολιτείες, και μέσα σε μια δεκαετία, έγινε μια από τις ταχύτερα πωλούμενες μπότες στον κόσμο – εξαπλώθηκε στις ιταλικές και κινεζικές αγορές και καλλιέργησε μια λατρεία διεθνώς. Μέχρι τη δεκαετία του 1990, η μπότα έγινε βασικό στοιχείο της hip-hop κοινότητας, καθιστώντας την Timberland ένα εμπορικό σήμα που συνδέεται στενά με τη μουσική και την streetwear κουλτούρα.

Η καμπάνια “Celebrate the Icons”,  γιορτάζει την κουλτούρα πίσω από τη μοναδική μπότα με λαστιχένια τρακτερωτή σόλα. Ως η πρώτη καμπάνια που δημιουργήθηκε από την κοινότητα της μάρκας, σε συνεργασία με την πλατφόρμα φωτογραφιών απαλλαγμένων απο πνευματικά δικαιώματα, Unsplash, η καμπάνια είναι μια συλλογή εικόνων που έχουν ληφθεί από οκτώ φωτογράφους από όλο τον κόσμο στις αντίστοιχες πόλεις τους. Κάθε εικόνα ενσαρκώνει αυτό που σημαίνει η κληρονομιά της Timberland για αυτούς, που γίνεται μέσω του δημιουργικού φακού και της οπτικής αισθητικής.

Η ειδική συλλογή της μπότας επαναπροσδιορίζεται και περιλαμβάνει λεπτομέρειες υψηλής ποιότητας, όπως μια ξεχωριστή κρεμασμένη ετικέτα, κορδόνια διπλού τόνου και μια γλώσσα που φέρει ανάγλυφο το λογότυπο της 45ης επετείου. Η μετάβαση της τρακτερωτής σόλας απο αντικείμενο εργασίας σε διαχρονικό κομμάτι της μόδας, έχει καταστήσει την Timberland Yellow Boot βασικό αξεσουάρ σε παγκόσμιο επίπεδο.

Δείτε τη συλλογή παρακάτω και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Timberland εδώ.