Το 2020 είχαμε πάρα πολλές εκπλήξεις στον χώρο της μόδας, καθώς από τον Ιανουάριο είδαμε μια σειρά από εξαιρετικές συνεργασίες, όπως αυτή του Yohji Yamamoto με την Supreme, της Prada με την adidas, της Supreme με την Barbour, της Adidas με την Lego, και της Stüssy σχεδόν με τους πάντες – από την Birkenstock μέχρι τον οίκο Dior.
Τώρα, ακόμα μια νέα συνεργασία αποκαλύφθηκε, η οποία ήταν εξαιρετικά απροσδόκητη και τράβηξε λίγο περισσότερο την προσοχή, καθώς ο οίκος Gucci κυκλοφόρησε μια νέα συλλογή μαζί με την The North Face, την εταιρεία που έχει αφοσιωθεί στην παραγωγή προϊόντων που καθιστούν δυνατή κάθε μορφή εξερεύνησης.
Ενώ ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele, ο οποίος πήρε τα ηνία του οίκου το 2015, έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες και σχεδιαστές όπως οι GucciGhost και Dapper Dan, ποτέ δεν είχε άμεση επαφή με άλλη μάρκα κάτα την διάρκεια της θητείας του.
Η νέα συλλογή συνδυάζει το μινιμαλιστικό στυλ του σχεδιαστή με την κληρονομιά της North Face. Περιλαμβάνει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ που “κλέβουν” μοτίβα από το ίδιο το περιβάλλον για το οποίο έχουν κατασκευαστεί.
Για την προώθηση της νέας συνεργασίας, ο Alessandro Michele εμπνεύστηκε μια καμπάνια με 70’s αισθητική, την οποία υλοποίησε ο φωτογράφος Daniel Shea. Μέσα από καρέ, βίντεο αλλά και περιεχόμενο που δημιουργήθηκε για το TikTok, μας οδηγεί σε ένα ταξίδι στην φύση παρέα με ορειβάτες ντυμένους με κομμάτια της συλλογής, που κατασκηνώνουν στις λίμνες των Άλπεων.
Η συλλογή περιλαμβάνει επίσης και άλλα κομμάτια που χρειάζεται καποιος για να εξερευνήσει την φύση, όπως υπνόσακους και σκηνές.
Αν και η συνεργασία ξεκίνησε πριν την πανδημία, η συλλογή Gucci x The North Face έφτασε την κατάλληλη στιγμή, καθώς μετά από τόσους μήνες μέσα στο σπίτι, πολλοί είναι αυτοί που θα θέλουν να… πάρουν τα βουνά!
Διαβάστε επίσης: Ο οίκος Gucci μας δείχνει τα γυαλιά ηλίου που θα φορεθούν αυτή την σεζόν