Αν και το 2021 ήταν μία σπουδαία χρονιά για την βιομηχανία των αθλητικών παπουτσιών, με τις πωλήσεις να σημειώνουν μία αύξηση της τάξεως του 19,5%, το ίδιο δεν ίσχυσε το 2022.
Σύμφωνα με έκθεση του Business of Fashion οι πωλήσεις των sneakers μειώθηκαν αρκετά το 2022. Πιο συγκεκριμένα, οι παγκόσμιες πωλήσεις ανήλθαν σε 152,4 δισεκατομμύρια δολάρια, και παρά το γεγονός ότι ότι το ποσό αυτό αντανακλά σε μία αύξηση 2,7% σύμφωνα με την Euromonitor, η δραματική πτώση δείχνει ότι η αγορά αλλάζει.
Η βιομηχανία των αθλητικών παπουτσιών προβλέπεται να έχει μέσο ετήσιο ρυθμό 3,6% μέχρι το 2027, καθώς ο χώρος των υποδημάτων δεν κυριαρχείται πλέον μόνο από τα αθλητικά παπούτσια (πολλοί καταναλωτές έχουν στραφεί στα loafers και τα mules). Αν και οι δύο κορυφαίες αθλητικές μάρκες, δηλαδή η Nike και η adidas, πιθανότατα θα σημειώσουν ανάπτυξη, αντιμετωπίζουν επί του παρόντος προβλήματα υπερπροσφοράς αποθέματος και μειώσεις πωλήσεων στην αγορά της Κίνας (πολλοί Κινέζοι έχουν στραφεί σε μάρκες όπως η Anta και η Li-Ning).
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα sneakers της Nike και της adidas συνέχισαν να είναι περιζήτητα, αλλά οι sneakerheads βαρέθηκαν με τις αμέτρητες εκδόσεις τους και στράφηκαν σε άλλες μάρκες που έχουν αρχίσει να κερδίζουν μερίδιο στον χώρο των sneakers. Στις πρωτοποριακές μάρκες που έχουν κεντρίσει των ενδιαφέρον μέσω συνεργασιών τους, περιλαμβάνεται η ASICS, η Mizuno, η Merrell, η On Running και η Salomon.
Η αγορά των αθλητικών παπουτσιών αναμένεται να αντιμετωπίσει δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες το 2023 με την πτώση της καταναλωτικής ζήτησης, ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι πωλήσεις των sneakers είχαν πάντα μια άνοδο σε περιβάλλον ύφεσης.
Διαβάστε επίσης: Τα 10 πιο δημοφιλή sneakers της Nike για το 2022