Πώς να αποτρέψετε την τριχόπτωση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πέντε βήματα για να μην γίνετε τελείως φαλακρός.

Κάθε άντρας θέλει να ξέρει πώς να αποτρέψει την απώλεια των μαλλιών του. Ή, κάθε άντρας θέλει να γνωρίζει έστω ότι υπάρχει τρόπος αντιμετώπισης της – ακόμα και αν δεν ανησυχεί ιδιαίτερα ότι θα χάσει τα μαλλιά του. Είναι καθησυχαστικό να γνωρίζουμε ότι υπάρχει κάποια λύση γι’ αυτό το πρόβλημα ακόμα και αν δεν υπάρχει άμεσος κίνδυνος.

Όμως, ενώ υπάρχουν πολλές συσκευές, διαδικασίες και τεχνικές εκεί έξω – και κάθε μία από αυτές υπόσχεται ότι θα φέρει την επανάσταση – υπάρχουν πραγματικά μόνο λίγα πράγματα που έχουν αποτέλεσμα.

Η Dr. Green,  μια από τις πιο περιζήτητες δερματολόγους της Νέας Υόρκης, αποκαλύπτει τις συμβουλές που δίνει στους ασθενείς της αν θέλουν να διατηρήσουν και να ενισχύσουν τα μαλλιά που έχουν ήδη (και να ξανά αναπτύξουν τους θύλακες των μαλλιών τους που δεν έχουν ακόμη στερέψει). Ακολουθήστε το σχέδιό της σε οποιαδήποτε ηλικία, με τη βοήθεια του δικού σας πιστοποιημένου δερματολόγου, και θα δείτε μακροχρόνια αποτελέσματα μέσα σε λίγους μήνες.

1. Ζητήστε βοήθεια αμέσως μόλις διαπιστώσετε κάποια αλλαγή

Η Dr. Green λέει ότι αν θέλετε να καταπολεμήσετε την απώλεια μαλλιών, πρέπει να επισκεφθείτε τον δερματολόγο σας με το πρώτο σημάδι της λέπτυνσης ή της απώλειας. «Η θεραπεία για την απώλεια μαλλιών στα πρώτα στάδια της, μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση της συνολικής απώλειας και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας της θεραπείας», λέει. “Η τριχόπτωση μπορεί να σας φαίνεται συντριπτική και γι ‘αυτό είναι απαραίτητο να συμβουλευτείτε έναν δερματολόγο που θα εκτιμήσει την κατάστασή σας και θα σας εξηγήσει όλες τις θεραπευτικές επιλογές”.

2. Δημιουργήστε ένα προληπτικό σχέδιο που να λειτουργεί για εσάς

Υπάρχουν τρεις επιλογές πρόληψης για την απώλεια των μαλλιών που πρέπει να λάβετε υπόψη και όλες συμβάλλουν στην τόνωση και την εκ νέου ανάπτυξη των αδρανοποιημένων θυλάκων (εκείνοι που έχουν αποδυναμωθεί αλλά δεν έχουν πεθάνει εξ ολοκλήρου). Συζητήστε με τον δερματολόγο σας σχετικά με τις ακόλουθες τρεις μεθόδους και πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε παράλληλα για μια ακόμα καλύτερη άμυνα.

Φιναστερίδη: Η φιναστερίδη (κοινώς γνωστή ως Propecia) εμποδίζει τον σχηματισμό DHT (διυδροτεστοστερόνη). “Το DHT είναι το ανδρογόνο (ορμόνη) που συμβάλλει στην τριχόπτωση κάνοντας τους θύλακες των τριχών λεπτούς και κοντούς”, λέει η Green. “Τα μαλλιά μεγαλώνουν σε τρεις φάσεις και το DHT διακόπτει τον κύκλο ανάπτυξης των μαλλιών (φάση αναγέννησης). Ως αποτέλεσμα αυτής της διαταραχής, τα μαλλιά περνούν σε μεγαλύτερη περίοδο ανάπαυσης, γεγονός που καθιστά την τριχοφυΐα να ανενεργή. “Έτσι, εμποδίζοντας την απορρόφηση της DHT, η φιναστερίδη βοηθά στην ανάπτυξη της τριχοφυΐας.

Minoxidil: Το Minoxidil (το οποίο μπορεί να αναγνωρίσετε με το κατοχυρωμένο, με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας όνομα, Rogaine) είναι διαθέσιμο χωρίς ιατρική συνταγή. Εφαρμόζοντάς το στο κεφάλι σας δύο φορές την ημέρα, αυξάνει τη ροή του αίματος στους θύλακες των τριχών, ενισχύοντας έτσι την τόνωση και την πύκνωση τους. Τα μαλλιά αναπτύσσονται πληρέστερα και με τη σειρά τους είναι λιγότερο επιρρεπή στη μόνιμη πτώση. Το Minoxidil ενισχύει επίσης τον θύλακα της τρίχας κατά τη διάρκεια της φάσης αναγέννησης, μετά από φυσική πτώση. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην κορυφή του κεφαλιού και προάγει την ομοιόμορφη πύκνωση, αλλά δεν αποτελεί αποτελεσματική άμυνα κατά της πτώσης των μαλλιών στους κροτάφους.

Πλούσιο σε αιμοπετάλια πλάσμα (PRP): Αυτό μπορεί να είναι καινούριο για εσάς και είναι σίγουρα η πιο μοναδική (και πολυτελής) επιλογή. Το PRP χρησιμοποιεί τα αιμοπετάλια στο αίμα σας για να τονώσει την ανάπτυξη των τριχών. “Το πρώτο βήμα παίρνοντας PRP είναι να τραβηχτεί το αίμα σας που περιστρέφεται σε μια φυγόκεντρο», λέει η Green. “Η περιστροφή του αίματος διαχωρίζει τα ερυθρά αιμοσφαίρια από το πλούσιο σε αιμοπετάλια πλάσμα. Τέλος, το πλάσμα τραβιέται σε σύριγγες και τοποθετείται στο τριχωτό της κεφαλής από τον γιατρό. Τα αιμοπετάλια περιέχουν αυξητικούς παράγοντες που προωθούν την επούλωση και τονώνουν τους θύλακες των τριχών για να ξεκινήσουν έναν νέο κύκλο ανάπτυξης. “Ναι, το διαβάσατε σωστά: Συλλέγουν το αίμα σας, διαχωρίζουν το πλάσμα και στη συνέχεια το εισάγουν στο κεφάλι σας. Για καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να το κάνετε αυτό μία φορά το μήνα για 4 μήνες στην αρχή και στη συνέχεια τριμηνιαία ή διμηνιαία αργότερα, τουλάχιστον, λέει η Green. (Ανάλογα με την απώλεια.) Μπορεί να έχει υψηλό κόστος, αντίθετα με τα φάρμακα finasteride και minoxidil: Μια θεραπεία μπορεί να σας κοστίσει 1500 ευρώ ή περισσότερα, οπότε να είστε έτοιμοι.

3. Συμπληρώστε τη διατροφή σας με κάτι περισσότερο από βιοτίνη

Υπάρχουν πολλές βιταμίνες που μπορείτε να πάρετε οι οποίες βοηθούν τα μαλλιά να μεγαλώνουν γρηγορότερα και να γίνουν ισχυρότερα και η βιοτίνη ανήκει σε αυτή τη κατηγορία. Σε γενικές γραμμές, όμως, μια πλούσια σε θρεπτικά συστατικά διατροφή θα καλύψει πολλές από αυτές τις ίδιες βάσεις. Αντ ‘αυτού, εξετάστε πιο στοχευμένα και εξειδικευμένα συμπληρώματα: Η Dr. Green συνιστά ειδικά τα Viviscal και Nutrafol. “Το Viviscal προάγει την ανάπτυξη των μαλλιών παρέχοντας τους τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να αναπτυχθούν όπως το b complex και τον ψευδάργυρο μεταξύ άλλων θρεπτικών ουσιών και τα κάνουν παχύτερα, ισχυρότερα και μακρύτερα. Το Nutrafol είναι μια εκπληκτική βιταμίνη που έχει παρασκευαστεί με θαλασσινό κολλαγόνο, saw palmetto και ashwagandha “, προσθέτει. “Το θαλάσσιο κολλαγόνο εμπλουτίζεται με βιταμίνες Β, οι οποίες προάγουν την τριχοφυΐα, το saw palmetto αποτρέπει την μετατροπή της τεστοστερόνης σε DHT, και η ashwagandha ​​μειώνει την φλεγμονή”.

4. Μειώστε το άγχος

Το άγχος είναι ένας από τους μεγαλύτερους ενόχους της απώλειας των μαλλιών: «Το άγχος μπορεί να προκαλέσει την παύση της ανάπτυξης των μαλλιών και να προκαλέσει υπερβολική πτώση τους», λέει η Green. “Μπορεί επίσης να προκαλέσει μια αυτοάνοση απάντηση, όπου το ανοσοποιητικό σύστημα του σώματος επιτίθεται στους θύλακες των τριχών με αποτέλεσμα την απώλεια μαλλιών. Οι ορμόνες που απελευθερώνει το σώμα μας όταν είναι σε κατάσταση στρες διαταράσσουν τον κύκλο ανάπτυξης των μαλλιών. Ως αποτέλεσμα αυτής της διαταραχής, τα μαλλιά περνούν σε μια μεγαλύτερη περίοδο ανάπαυσης που σταματά την ανάπτυξη.” Το πώς θα ελαχιστοποιήσετε το στρες σας εξαρτάται από εσάς, δεδομένου ότι διαφέρει από το ένα άτομο στο άλλο. Μπορείτε να ξεκινήσετε με συνεπή ανάπαυση, συχνή άσκηση, υγιεινή διατροφή, συνεχή ενυδάτωση και αποφεύγοντας το κάπνισμα, τα ναρκωτικά και το αλκοόλ. Μιλήστε με το γιατρό σας σχετικά με άλλες μεθόδους, εάν είναι απαραίτητο.

5. Κόψτε τις κακές συνήθειες

Το άγχος δεν μπορεί πάντα να μετριαστεί, αλλά οι κακές συνήθειες μπορούν. Πολλά από τα πράγματα που κάνετε συνήθως μπορεί να συμβάλλουν στην απώλεια των μαλλιών σας. Σκεφτείτε την πιο βασική, σύμφωνα με την Dr. Green: δεν λούζεστε αρκετά ή λούζεστε πολύ συχνά. (Δύο φορές την εβδομάδα με ένα εξειδικευμένο σαμπουάν για την αραίωση των μαλλιών είναι αρκετό.)

«Η φτωχή διατροφή μπορεί επίσης να συμβάλει στην τριχόπτωση», προσθέτει. «Πρέπει να ακολουθήσετε μια διατροφή πλούσια σε έλαια, πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά για να θρέψετε το σώμα και το τριχωτό της κεφαλής». Τέλος, όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη συμβουλή, το κάπνισμα και το αλκοόλ επιδεινώνουν την τριχόπτωση. Ενώ μπορεί να φαίνεται ότι ηρεμούν το άγχος, στην πραγματικότητα περιορίζουν τα αιμοφόρα αγγεία, μειώνοντας έτσι την κυκλοφορία και τη ροή του αίματος στους θύλακες.

Share.

Comments are closed.