8 μαθήματα που πήραμε από τις προπονήσεις του Ρόκι Μπαλμπόα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το καλύτερο μέρος πολλών ταινιών δράσης είναι αναμφισβήτητα οι διάφορες σκηνές προπόνησης, στις οποίες βλέπουμε τον πρωταγωνιστή που συνήθως είναι αουτσάιντερ, να προετοιμάζεται συστηματικά και να ρίχνει κουβάδες ιδρώτα για αποκτήσει όλες αυτές τις ικανότητες που χρειάζονται να κερδίσει τον αντίπαλο του.

Για εμάς, η σειρά ταινιών “Ρόκι” του Σιλβέστερ Σταλόνε, έχει τις καλύτερες σκηνές προπόνησης που έχουμε δει. Υπό την καθοδήγηση του γερο-Μικ Γκόλντμιλ, ο Ιταλοαμερικανός Ρόκι Μπαλμπόα, ο οποίος δεν διέθετε όλα τα υπερσύγχρονα μηχανήματα που είχαν οι αντίπαλοι του, αναγκάστηκε να βρει νέους και αντισυμβατικούς τρόπους προετοιμασίας για να πάει κόντρα στις πιθανότητες.

Αν και είναι φανταστικός χαρακτήρας, ο Ρόκι αποδεικνύει ότι δεν υπάρχουν δικαιολογίες, όπως έλλειψη χρημάτων, εξοπλισμού ή προπονητή, για να μην γυμναστείς. Έκανε πολλές θυσίες, πίστεψε στον εαυτό του, και έκανε ακόμα και τους Ρώσους να τον αποθεώσουν.

Παρακάτω σου παρουσιάζουμε μερικά μαθήματα που πήραμε από τις σκηνές προπόνησης που είδαμε στην σειρά ταινιών “Ρόκι”, βοηθώντας σε να ανακαλύψεις τι είναι εκείνο που τον οδήγησε να γίνει ο ήρωας που αγάπησαν πολλοί.

Μάθημα 1ο: Ωμά Αυγά

Φυσικά ξεκινάμε με ωμά αυγά, που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη για τους μύες, βιταμίνες Β για το νευρικό σύστημα, φώσφορο για το μεταβολισμό και χολίνη για τον εγκέφαλο.

Μάθημα 2ο: Dragon Flag

Το Dragon Flag είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις γυμναστικής για την κατασκευή “πολυτελών” κοιλιακών, η οποία πήρε το όνομα της από το κίνημα εμπορικών σημάτων του παγκοσμίου φήμης και θρυλικού Μπρους Λι.

Μάθημα 3ο: Σχοινάκι

Δεν χρειάζεται να είσαι μποξέρ για να το χρησιμοποιήσεις, δεν απαιτεί συγκεκριμένο χώρο διεξαγωγής και δε χρειάζεται να αφιερώσεις πολλή ώρα για να κάψεις θερμίδες.

Χρησιμοποιώντας το σχοινάκι μπορείς να χάσεις λίπος διατηρώντας ένα μυώδες σώμα, να δείχνεις πιο αθλητικός και να βελτιώσεις συνολικά την ποιότητα της ζωής σου.

Μάθημα 4ο: Σκαλοπάτια

Χρειάστηκαν πολλά σκαλοπάτια για να ανέβει ο Ρόκι στην κορυφή.

Μάθημα 5ο: Χτύπα ακόμα και κρέατα

Το πιο βασικό μέρος της προπόνησης ενός πυγμάχου αποτελεί το χτύπημα του ειδικού σάκου του μποξ, ο Ρόκι ωστόσο δεν περιορίστηκε μόνο σε αυτό και εξασκήθηκε ακόμα και σε κρέατα. Αν δεν είσαι κρεοπώλης περιορίσου στον σάκο του μποξ.

Μαθημα 6ο: Έλξεις

Το κρέμασμα και η ανύψωση του σώματός σου με τη βοήθεια ενός ταπεινού κομματιού από σίδερο αποτελεί την επιτομή μιας ολοκληρωμένης προπόνησης – κυρίως για το πάνω μέρος του σώματος. Είναι μια πανάρχαιη άσκηση, η οποία φυσικά δεν θα έλειπε από την προπόνηση του Ρόκι.

Μάθημα 7ο: Push-ups με το ένα χέρι

Αρκετά λογικό, δεδομένου ότι ο Ρόκι δεν θα περιοριζόταν στα απλά push-upas που κάνει ακόμα και η μαμά σου. Έκανε επίσης και με παλαμάκια, αλλά είπαμε να μην σε κουράσουμε.

Μάθημα 8ο: Τρέξιμο

Ο Ρόκι αγαπάει αυτή την παραδοσιακή μέθοδο προπόνησης, δεσομένου ότι σχεδόν σε όλες του τις ταινίες τρέχει σαν να μην υπάρχει αύριο.


Διαβάστε επίσης: Θέλεις να χάσεις βάρος; Αυτή είναι η μόνη άσκηση που πρέπει να ακολουθήσεις

Share.

Comments are closed.