5 κόλπα για να χτίσεις μύες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Εάν έχεις βάλει στόχο να χτίσεις μύες, να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου, να χάσεις λίπος και να βελτιώσεις την λίμπιντο σου, θα πρέπει να αφήσεις τις ορμόνες σου να κάνουν την σκληρή δουλειά.

Δες παρακάτω 5 τρόπους που θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις όλα αυτά μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα., αρκεί να είσαι “στρατιώτης” και να μην κάνεις παρασπονδίες.

1. Συντόμευσε τους χρόνους σου

Τα βάρη δημιουργούν μύες, αλλά εάν τα σηκώνεις για περισσότερο από 20 λεπτά,  το σώμα σου μπορεί ν βρεθεί σε καταβολική κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι είναι πλημμυρισμένο με τις ορμόνες του άγχους – αδρεναλίνη και κορτιζόλη – και αντί να καταναλώνει λίπος, το αποθηκεύει, ενώ υπάρχουν πολλές ανεπιθύμητες παρενέργειες στον οργανισμό, όπως υπερκόπωση, πόνος στις αρθρώσεις και στους μύες, και αϋπνία.

2. Ξεκουράσου λίγο αν δεν θες να σκοτώσεις τη λίμπιντο σου

Εάν ασκείσαι για πολύ ώρα, τόσο περισσότερη κορτιζόλη εκκρίνεται από τα επινεφρίδια σου για να αναπληρώσει την απώλεια του μυϊκού, η οποία με τη σειρά της αυξάνει την παραγωγή της σφαιρίνης που δεσμεύει τη σεξουαλική σου ορμόνη (SHBG) και σου αφήνει ως κατάλοιπα, χαμηλότερα επίπεδα ενέργειας, ενώ ταυτόχρονα ρίχνει τη λίμπιντο σου.

3. Το HIIT θα αυξήσει τις υγιείς σου ορμόνες

Μετά από 15 λεπτά άσκησης υψηλής έντασης (HIIT), σταμάτα. Για δύο ώρες το σώμα σου θα επιταχύνει την παραγωγή της αυξητικής ορμόνης (HGH). Αυτή η κύρια ορμόνη ενθαρρύνει μια γρήγορη ανάκαμψη, ενώ προωθεί και την κυτταρική αναγέννηση, η οποία κρατά το δέρμα, τους μύες και τα όργανα, φρέσκα.

4. Σταμάτα να τρως γλυκά και θα σταματήσει και η απελευθέρωση της ινσουλίνης

Απέφυγε τα γλυκά πρωτεϊνικά επιδόρπια, καθώς θα σε κάνουν να απελευθερώσεις ινσουλίνη, η οποία επιβραδύνει δραματικά ή και σταματά την παραγωγή HGH. Μπορείς ωστόσο να πάρεις καθαρά αμινοξέα για να βοηθήσεις τους μύες σου να ξαναχτιστούν.

5. Βάλε στη ζωή σου την καζεΐνη

Δύο ώρες μετά την άσκηση σου, η παραγωγή HGH θα έχει κορυφωθεί. Τώρα μπορείς να φας. Μια δίαιτα χωρίς υδατάνθρακες και ζάχαρη, βοηθά στη σταθεροποίηση των επιπέδων ινσουλίνης, και φυσικά η πρωτεΐνη είναι σημαντική. Ήρθε όμως η ώρα να ανακαλύψεις την καζεΐνη.

Διαβάστε επίσης: Ένας πρώην κατάδικος μας μαθαίνει να γυμναζόμαστε σαν να είμαστε φυλακισμένοι!

Share.

Comments are closed.