Ξυλοκοπήθηκε άγρια από τον Μάρλον Μπράντο, η Τζάκι Ωνάση είχε πάρει περιοριστικά μέτρα εναντίον του, ο Ρίτσαρντ Μπάρτον προσπάθησε να κλέψει τα φιλμ του και δέχτηκε απειλές από την Ελιζαμπεθ Τέιλορ.

Ο λόγος για τον Ρον Γκαλέλα, τον διάσημο φωτογράφο που για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες κυνηγούσε διάσημους για να τους φωτογραφίσει σε αυθόρμητες και καθημερινές στιγμές, με ή χωρίς την θέληση τους και θεωρήθηκε ο “νονός των Αμερικανών παπαράτσι”. Μπορούσε να στήσει ολόκληρο σόου μόνο με φωτογραφίες διασήμων, που σήκωναν τα χέρια τους για να φράξουν τον φακό του και πολλές φορές η θρασύτητα του τον οδήγησε στα δικαστήρια αλλά και στο νοσοκομείο.

Κάποιοι τον ανέχονταν και κάποιοι άλλοι προσπάθησαν να του σπάσουν τα μούτρα. Κάποτε η Τζάκι Κένεντι τον στρίμωξε με τη λιμουζίνα της, ενώ η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, που ήταν γενικά ανεκτική μαζί του, είχε πει ότι θα τον σκοτώσει!

© Ron Galella Collection / Getty Images / Ideal Image

Για παράδειγμα, το 1973 ο Γκαλέλα φορώντας ένα κράνος του μπέιζμπολ ακολούθησε τον Μάρλον Μπράντο σε ένα εστιατόριο στην Τσάιναταουν. Οταν ο ηθοποιός τον ανακάλυψε, από τον θυμό του τον χτύπησε σπάζοντας του πέντε δόντια με μια μόνο μπουνιά. Ο φωτογράφος δεν το έβαλε κάτω, και αφού μήνυσε τον ηθοποιό ζητώντας αποζημίωση 40.000 δολάρια, πήγε ξανά να τον φωτογραφίσει!

Μούσα του Γκαλέλα ήταν η Ελίζαμπεθ Τέιλορ. Ο φωτογράφος είχε πληρώσει 15 δολάρια τον φύλακα μιας αποθήκης για να του επιτρέψει να κλειδωθεί εκεί μέσα όλο το Σαββατοκύριακο. Η αποθήκη είχε θέα στο γιοτ της Τέιλορ και του τότε συζύγου της Ρίτσαρντ Μπάρτον. Έβγαζε φωτογραφίες ένα ολόκληρο απόγευμα, κανείς όμως δεν τον πήρε χαμπάρι. Ο Γκαλέλα είχε ξυλοκοπηθεί από τον σωματοφύλακα του Μπάρτον και είχε στείλει κάποιον να του κλέψει ακόμα και τα φιλμ για να μην δημοσιευτούν οι φωτογραφίες του.

Μια από τις «εμμονές» του Γκαλέλα ήταν η Τζάκι Κένεντι Ωνάση, που με δικαστική απόφαση κρατούσε τον παπαράτσι 8 μέτρα μακριά της. Παρά την μεταξύ τους διαμάχη, η Τζάκι τελικά πρόσφερε κατά λάθος στον Γκαλέλα μία μοναδική φωτογραφική στιγμή, γνωστή ως η «Ανεμοδαρμένη Τζάκι».

© Ron Galella Collection / Getty Images / Ideal Image

O Γκαλέλα φωτογράφιζε τα διάσημα πρόσωπα όπως ακριβώς τα πετύχαινε. Για παράδειγμα κατάφερε να τραβήξει την Ελίζαμπεθ Τέιλορ εντελώς απροετοίμαστη, δείχνοντας μας ότι η λάμψη των σταρ δεν διαρκεί για πάντα.

Δεν βαριόμαστε να μαθαίνουμε ότι ο πλούτος και η δόξα δεν αποτελούν άμυνα ενάντια στον χρόνο, το γήρας και τον θάνατο. Αυτό είναι άλλο ένα μάθημα που διδάσκουν οι φωτογραφίες του Γκαλέλα, υπενθυμίζοντας μας ότι οι διάσημοι που βλέπουμε σήμερα να γερνάνε, ήταν κάποτε νέοι και λαμπεροί.

© Ron Galella Collection / Getty Images / Ideal Image

Το έργο του όμως στο τέλος εκτιμήθηκε. Μπήκε σε εκθέσεις και μουσεία σε όλο τον κόσμο. Η φωτογραφία ήταν η ζωή του Γκαλέλα, το πάθος του, και γι’ αυτό έφτανε στα άκρα, παραβιάζοντας πολλές φορές την προσωπική ζωή των διασημοτήτων. Παρ’ όλα αυτά, ήταν ο άνθρωπος που αγαπούσαν να μισούν, αφού κάθε φωτογραφία του, αποτελούσε μοναδικό πορτραίτο…

Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ χρησιμοποίησε τις φωτογραφίες του στην αυτοβιογραφία της, ενώ ο Αντι Γουόρχολ έχει πει για εκείνον: “Η δική μου ιδέα πίσω από μια καλή φωτογραφία που εστιάζει σε έναν διάσημο, είναι όταν το πρόσωπο αυτό κάνει κάτι μη διάσημο. Οταν είναι τη σωστή στιγμή στο λάθος μέρος”.


Διαβάστε επίσης: Στον κόσμο του Χόλιγουντ κάθε λάθος κοστίζει ακριβά!