Ο Πολ Ρέιμοντ, ένας εκ των πλουσιότερων ανθρώπων της Μεγάλης Βρετανίας, του οποίου η περιουσία έφτασε τα 650 εκ. λίρες, έγινε γνωστός στο συντηρητικό Λονδίνο ως ο “Βαρόνος του Πορνό”.

Έκανε το πρώτα του επιχειρηματικά βήματα ανοίγοντας το 1958 το πρώτο strip club στο Σόχο, το διάσημο Revuebar. Στο συντηρητικό Λονδίνο των δεκαετιών του ’60 και του ’70, ο Ρέιμοντ χαρακτηρίστηκε από τον Τύπο ως ο “Βαρόνος του Πορνό”, κάτι που ο ίδιος αρνιόταν κατηγορηματικά, ενώ οι ιστορίες γύρω από το όνομα του έμοιαζαν με μυθοπλασίες, γεμάτες σεξ, ναρκωτικά και άφθονο χρήμα.

Η ιστορία του ξεκινάει από μια μικρή πόλη της Αγγλίας, συγκεκριμένα το Γκλόσοπ, το οποίο βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα έξω από το Μάντσεστερ. Μεσαίο παιδί της οικογένειας, και με τον πατέρα του να τους εγκαταλείπει σε ηλικία μόλις 5 ετών, ο Ρέιμοντ μεγάλωσε με τη μητέρα του. Μετά από χρόνια αποκάλυψε πως δεν της συγχώρεσε ποτέ το γεγονός ότι τον έπαιρνε μαζί της και πήγαινε έξω από το σπίτι του πρώην άντρα της και τον παρακολουθούσε ενώ εκείνος ζούσε πλέον με μια άλλη γυναίκα.

© Hulton Archive / Getty Images / Ideal Image

Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου, κατατάχθηκε στην RAF, όπου πουλούσε παράνομα κουπόνια για πετρέλαιο. Το όνειρο του όμως ήταν να μπει στο λαμπερό κόσμο της show business. Η φιλοδοξία του να μεγαλουργήσει τον οδήγησε στα 22 του μόλις χρόνια να αγοράσει από έναν αγρότη ένα ταχυδακτυλουργικό κόλπο έναντι 25 λιρών και να βγάλει τα πρώτα του χρήματα υποκρινόμενος ότι διαβάζει τις σκέψεις των ανυποψίαστων περαστικών.

Με μόλις 7,5 λίρες στη τσέπη του και με μεταφορικό μέσο ένα φορτηγό που μετέφερε εμπορεύματα, ο Ρέιμοντ έφτασε στο Λονδίνο, όπου σύντομα σκηνοθέτησε ένα cabaret show με μια ομάδα χορευτριών. Αυτό ήταν μόνο η αρχή…

Η επιγραφή από neon που δέσποζε έξω από το Revuebar, έγινε ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σύμβολα του Λονδίνου. Οι καλλίγραμμες ολόγυμνες θηλυκές παρουσίες που δέσποζαν στο εσωτερικό του, αποτέλεσαν πόλο έλξης κάθε είδους αρσενικού για δεκαετίες. Λίγα μέτρα από τη σκηνή, καθισμένος στη καθιερωμένη θέση του στο μπαρ, βρισκόταν ο ιδιοκτήτης του. Φορώντας ένα καλοραμμένο κοστούμι από τη Savile Row, με τη μεταξωτή ποσέτ να ξεπροβάλλει από την τσέπη του σακακιού του και με ένα ποτήρι ακριβής σαμπάνιας στο χέρι, ο Πολ Ρέιμοντ ήταν ο ισχυρός, γοητευτικός Bασιλιάς του Σόχο.

© Mirrorpix / Getty Images / Ideal Image

Παρόλο που η αγγλική κουλτούρα ήταν εξοικειωμένη στη θέα του γυμνού από την εποχή της Βασίλισσας Βικτωρίας, ο συντηρητισμός ήταν βαθιά εδραιωμένος στις ρίζες της κοινωνίας της. Απόδειξη, οι νομικές παραδοξότητες της εποχής, όπως εκείνη του λόρδου Τσάμπερλεϊν που όριζε πως ήταν μεν νόμιμο μια γυναίκα να παρουσιάζεται γυμνή σε δημόσιο χώρο, όχι όμως και να κινείται. Έτσι, ο Ρέιμοντ μετέτρεψε το club του σε “members only”, ενώ οι γυμνόστηθες -και όχι μόνο- καλλονές στέκονταν ακίνητες, χωρίς όμως να χάνουν τίποτα από τον αισθησιασμό τους.

Σύντομα το αγόρι από το Γκλόσοπ καλωσόριζε τα μέλη του Revuebar, ανάμεσα στα οποία συγκαταλέγονταν ο Πίτερ Σέλλερς και η Νταϊάνα Ντορς, ενώ το εβδομαδιαίο του εισόδημα έφτανε τις 2.000 λίρες.

Η ιδιοφυΐα του Βρετανού μεγιστάνα στο να μετατρέπει το κλασσικό, φτηνό πορνό σε υπερθέαμα, τον οδήγησε και σε άλλες επιχειρηματικές ιδέες, όπως οι διαβόητες θεατρικές υπερπαραγωγές με γυμνά κορίτσια, και βεβαίως η έκδοση του ανδρικού περιοδικού Men’s Only.

© Mirrorpix / Getty Images / Ideal Image

Η πληθώρα ωραίων γυναικών που κατά καιρούς περνούσαν από το κρεβάτι του, η ακριβή σαμπάνια και η κοκαΐνη, δεν ήταν οι μόνες του αδυναμίες. Η μοναδική και πραγματική του αγάπη ήταν η κόρη του Ντέμπι, που απέκτησε από το γάμο του με την Τζιν Μπράντλει. Μετά από μια μάχη με το καρκίνο του μαστού, η Ντέμπι βρέθηκε νεκρή σε διαμέρισμα φίλου της από υπερβολική δόση κοκαΐνης και ηρωίνης σε ηλικία μόλις 36 ετών, αφήνοντας πίσω της δυο κόρες, τις Φάουν και Ίντια Ρόουζ, χρυσές κληρονόμους της αυτοκρατορίας του παππού τους.

Μετά το θάνατο της κόρης του, ο Πολ Ρέιμοντ απομονώθηκε στο πολυτελές διαμέρισμα του στο κέντρο του Λονδίνου, απ’ όπου και διατηρούσε πια τον έλεγχο των επιχειρήσεων και της περιουσίας του. Μόνος πλέον, με μόνη συντροφιά την αμύθητη περιουσία του και την ασθένεια που τον εξαντλούσε, ο άλλοτε “Βασιλιάς του Σόχο” πέθανε τον Μάρτιο του 2008.

Διαβάστε επίσης: Ο “Βασιλιάς του Χόλιγουντ” και σύμβολο της αρρενωπότητας, Κλαρκ Γκέιμπλ