Η Louis Vuitton και η Chanel είναι τα πιο πολύτιμα fashion brands

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Louis Vuitton, η Gucci και άλλοι πολυτελής οίκοι αναρριχώνται στην λίστα της ετήσιας κατάταξης της Interbrand με τις πιο πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως.

Η Apple, η Google, η Amazon, η Microsoft και η Coca-Cola βρίσκονται στην κορυφή της λίστας, η οποία μετρά τις οικονομικές επιδόσεις, την ικανότητα ενός εμπορικού σήματος να επηρεάζει τις αγορές και την ανταγωνιστική του δύναμη. Αλλά τα είδη πολυτελείας ήταν ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας, με την αξία των εννέα εμπορικών σημάτων που περιλαμβάνονται στον κατάλογο των 100 εταιρειών να αυξάνεται κατά 42% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτό αντανακλάται στην κατάταξη, με την Louis Vuitton να ανεβαίνει στη θέση 18 και ο οίκος Gucci να σκαρφαλώνει από την θέση 51 στην 39. Η Chanel εισήλθε στην λίστα στην 23η θέση (συμπεριλήφθηκε μετά την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για πρώτη φορά νωρίτερα αυτό το έτος).

Η Louis Vuitton κατέχει την πρώτη θέση ανάμεσα στις μάρκες πολυτελείας, καθώς εξακολουθεί να ανταποκρίνεται σε μια νέα γενιά χιλιάδων αγοραστών, παραμένοντας στην πρώτη γραμμή της υιοθέτησης της μόδας από το streetwear. Η Gucci και η Louis Vuitton είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες, μαζί με τις Amazon, Salesforce και Netflix, σύμφωνα με την κατάταξη.

Μετά την Chanel, της οποίας η λατρεία και η νέα δημοσιονομική διαφάνεια, εν μέσω της απαίτησης για ηθική διαφάνεια από τους νεότερους αγοραστές, την έθεσε στην 23η θέση, έρχεται η Hermès, κρατώντας σταθερά την 32η θέση.Ο οίκος Dior βρέθηκε από τη θέση 95 στη θέση 91, ενώ αντίθετα η Burberry υποχώρησε από τη θέση 86 στην 94. Κατά μία θέση υποχώρησε και η Prada που βρίσκεται στο νούμερο 95 της λίστας.

Share.

Comments are closed.